خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی؛
جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی فتح خرمشهر را سرمشق عبرت تاریخی برای دشمنان و دوستان انقلاب دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت، رمز اعتلای نظام و مقابله با دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۴۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالقاسم چمن، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی صبح امروز (26 اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرشهر در محل دهکده مقاومت بسیج برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود، فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانستند.

وی افزود: امروز واقعه تاریخی فتح خرمشهر به درس ایستادگی و مقاومت برای همه تبدیل شده است.

سرهنگ چمن با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گزینه اصلی ما برای اعتلای نظام و مقابله با دشمنان را ایستادگی و مقاومت عنوان کرده اند، اظهارداشت: تنها با مقاومت می توان حفظ ارزش ها را بدست آورد.

وی بیان داشت: در عصر حاضر بر همه فرض است که حماسه فتح خرمشهر به الگویی بی بدیل برای جبهه مقاومت تبدیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: زمانی که ایمان، اراده و توکل بر خداوند در کنار هم باشد، فتح ارزش ها عملیاتی خواهد شد.

سرهنگ چمن با اشاره به اینکه 40 سال ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان و توطئه های شوم استکبار جهانی، درسی است که از فتح خرمشهر گرفتیم، گفت: با همین شعار ایستادگی و مقاومت پاسخ دشمن را در هر جبهه ای که باشد، می دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در جنگ اقتصادی امروز نیز فرمول همه جانبه، ایستادگی ملت ایران در برابر کارشکنی ها و تحریم های دشمنان است، بیان داشت: هر کسی در هر جایی که هست مسئولیت خود شرا باید به گونه ای ایفا کند که باعث امیدواری مردم و ناامیدی و خنثی سازی توطئه های دشمنان شود.

سرهنگ چمن تصریح کرد: فتح خرمشهر سرمشق عبرت تاریخی برای دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی است.

وی اظهارداشت: در این ایام دستگاه های اجرایی باید به نحوی برنامه های خود را پیاده سازی کنند که به دستاوردهای مورد نظر برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها