معاون استانداروفرماندارشهرستان شاهرود به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات در پیامی اظهار کرد:روز ۲۷ اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون آن بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده ای تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۰۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
۲۷ اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی و اذتارتبابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود به مناسبت هفته روابط عمومی وارتباطات پیامی به شرح ذیل صادر کرد:
روز ۲۷ اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون آن بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده‌ای تبدیل شده که امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت این بخش دور از ذهن می‌نماید.
روز روابط عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر به همدیگر یادآوری کنیم، نماد‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کار‌هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون هیچ شک و مجامله‌ای مأموریت انجام آن به عهده فعالان حوزه روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و دیگر مراکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و مجموعه سازمان‌های دولتی و خصوصی است.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است. فرارسیدن این روز را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران سختکوش حوزه روابط عمومی تبریک و تهنیت گفته و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روزافزون را ازخداوند متعال خواستارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها