رئیس هیات فوتبال شهرستان اراک گفت : با دستورالعمل اداره ورزش و جوانان اراک و برنامه ريزی انجام شده، مسابقات فوتسال جام رمضان اراک برای دومين سال پياپی به شكلی متفاوت و در شأن فوتسال اين شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۰۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

حسین بیگ‌میرزایی رئیس هیات فوتبال شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : پس از سالها يكنواختی در برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان اراک، امسال اين مسابقات نسبت به سال قبل با شيوه‌ای متفاوت برگزار شد.

وی افزود: ایجاد نظم و ترتیب در برگزاری مسابقات، توجه ویژه به رده‌های سنی پایه و برگزاری متفاوت مراسم اهدای جوایز تیم های برتر، تنها بخشی از تفاوت‌های ایجاد شده در برگزاری مسابقات بود که می‌بایست از عوامل اجرایی هیئت فوتبال اراک و کمیته فوتسال تقدیر کرد.

بیگ میرزایی تصریح کرد: از مهم‌ترین مواردی که در برگزاری مسابقات به آن توجه شده و در دستور کار قرار گرفته است، برنامه ریزی برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف سنی از ۱۰ سال تا رده بزرگسالان است که بدون شک نتیجه این برنامه‌ریزی در سالهای آتی در فوتسال اراک و استان نمایان خواهد شد.

وی اظهار کرد: ارتقای توجه به شأن ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزش اراک به ویژه در فوتسال از مواردی است که طی یک سال اخیر در ورزش اراک به چشم خورده و نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

رئیس هیات فوتبال شهرستان اراک خاطرنشان کرد : برنامه ریزی مناسب به منظور برگزاری با کیفیت و در خور شأن اهالی فوتسال اراک و پیشکسوتان این رشته ورزشی در زمان مراسم اختتامیه و اهدای مدال و احکام قهرمانی تیم‌های برتر برخلاف سالهای قبل، موجبات رضایت این قشر از ورزش را فراهم نموده و بدون شک فوتسال اراک و مستعدین این رشته ورزشی سالهای درخشانی را با استمرار برنامه‌های مذکور پیش رو خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات