خبرهای داغ:

روابط عمومی کارآمد، هنرمندی است که هنرارتباطات را به مثابه یک فضیلت قلمداد می کند

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شاهرود در پیامی اظهار کرد: روابط عمومی هنر است و روابط عمومی واقعی و کارآمد هنرمندی است که هنرارتباطات را به مثابه یک فضیلت قلمداد می کند.
کد خبر: ۹۱۳۸۶۸۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس اعتماد، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شاهرود و عضو هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان سمنان به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات پیامی به شرح ذیل صادر کرد:
به خداوند جان آفرین، حکیم سخن در زبان آفرین
۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روزملی روابط عمومی و ارتباطات در گاه شمار رسمی ایران نیز به همین عنوان تعیین گردیده است.
این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی بعنوان هنر هشتم مورد مداقه و تامل بیشتر قرارگیرد.
آری روابط عمومی هنر است و روابط عمومی واقعی و کارآمد هنرمندی است که هنرارتباطات را به مثابه یک فضیلت قلمداد می‌کند.
هنر روابط عمومی، تولید محتوا، پردازش اطلاعات و تبدیل آن به دانش، انتشار خلاقانه آن با مدیریت کلمات و احساسات ذینفع و ایجاد منبع موثق و اعتماد برای پیام‌های خود در میان مخاطبان اشان است.
نقش هنرمندانه روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک سازمان نقشی قابل توجه و به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه ای، علمی و الکترونیکی نقشی تاثیرگذار است.
روابط عمومی یکی از ابزار‌های قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
آری اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط عمومی ومدیران وکارکنان زحمتکش روابط عمومی می‌آیند و می‌رونداما آنان که تخصصی عمل می‌کنند و روابط عمومی را با سنجه‌های برخاسته از دل وعاشقانه دنبال می‌کنند ردپای موثر و ماندگاری برجای می‌گذارند؛ چرا که" ثبت است بر جریده عالم دوامشان".
فرارسیدن این روز را در سالی که براساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب سال رونق تولید نام گرفته است صمیمانه به تمامی دست اندرکارانِ سختکوشِ حوزه‌ی روابط عمومی وبازوان پرتوان مان (رسانه ها) وسایل ارتباط جمعی وفضای مجازی اینترنتی تبریک و تهنیت می‌گویم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی دوام توفیقات دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها