دبیر پویش کتابخوانی یادبود هزار و 200 شهید فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی از برگزاری پویش کتابخوانی در مارس شهر اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۱۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حسین مولوی دبیر پویش کتابخوانی یادبود هزار و 200 شهید فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی دراختتامیه پویش کتابخوانی دانش آموزان دبیرستان‎های اراک با اشاره به اینکه چهارمین پویش کتابخوانی دانش آموزان دبیرستان‌های امام علی (ع)، شاهد شهید نجفی و علامه حلی در سال تحصیلی اخیر برگزار شد گفت: در طی این پویش هزار و 300 جلد کتاب توسط 350 نفر از دانش آموزان خوانده شده که آمار کل کتاب های خوانده شده در طول پویش به 4 هزار جلد کتاب خوانده شده است.

وی با بیان اینکه کتاب های خوانده شده در این پویش با مضامین مذهبی، سیره شهدا و رزمندگان استان و زندگینامه بزرگان اسلام و انقلاب هستند افزود: بیش از دو هزار و 500 جلد کتاب خوانده شده و این آمار بسیار مناسبی در عرصه کتابخوانی دانش آموزان استان است.

مولوی در پایان با بیان اینکه بیش از 250 نفر از دانش آموزان در این اختتامیه شرکت کرده اند گفت: متفاوت برگزار شدن این پویش با سایر پویش های دیگر بدین جهت است که برای تقویت قدرت بیان دانش آموزان موظف به ارائه کتاب هایشان در جمع هستند.

اسماعلی شریعت منش فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده 3 در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اینکه این طرح به منظور گرامیداشت یک هزار و دویست شهید فرهنگی استان انجام شده گفت: این پویش را از ابتدای سال تحصیلی شروع کردیم و حدود 40 عنوان کتاب توسط دبیران خودجوش به دانش آموزان کمک کرده اند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پس از خواندن کتاب ها موظف به ارائه آن بودند افزود: این طرح به دانش آموزان کمک می کند تا اعتماد به نفس آنها و قدرت بیانشان افزایش پیدا کند تا بتوانند سخنوری در جمع را تسلط بیشتری داشته باشند.

شریعت منش در پایان خاطر نشان کرد: این طرح به همت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده 3 ناحیه دو اراک برگزار می شود و موسسه مردم نهاد فرهنگیان طریق ولایت آفتاب دبیری این طرح را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات