خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: آمریکایی ها و ایادی منطقه ای آنها به دنبال صفر کردن صادرات نفت ایران هستند اما حوادث اخیر ثابت کرد آنها از مدیریت بازار نفت جهان عاجزند.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۴۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه دومین آدینه از ماه مبارک رمضان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با تأکید بر ضرورت پرهیزکاری، خداترسی، انسان دوستی و تقوی فردی و اجتماعی تک تک افراد جامعه اسلامی برای داشتن جامعه ای متقی، اظهار داشت: نزول برکات زمین و آسمان، فرجام و عاقبت نیکو، قوه تشخیص حق و باطل، محبت و یاری خداوند پاداش حضرت حق به متقیان است.

امام جمعه دامغان در ادامه با اشاره به بیانات روشنگرانه اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع مسئولان و تهدیدات و دشمنی های اخیر سردمداران استکبار جهانی، گفت: گزینه قطعی ملت ما مقاومت در برابر آمریکا است، همانگونه که رهبرمان فرمودند، این مواجهه برخورد اراده ها است و اراده ملت بزرگ ایران قوی تر است چون توکل به خداوند داریم و ترسی از هیبت ظاهری و پوشالی آمریکا نداریم.

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه دولت آمریکا در داخل این کشور با معضلاتی همچون 41 میلیون فقیر و بی خانمان، دومیلیون و 200 هزار زندانی و ... و در سیاست خارجی تجاوزکارانه اش با مشکلات فراوانی روبرواست، افزود: ما ملتی باایمان، آگاه و شجاع، فرهنگی کهن، رهبری دوراندیش و الهی، کشوری سرشار از منابع طبیعی و انسانی و ثروتمند داریم، ترسی از مواجهه با دشمن نداریم، ملت بزرگ ایران نفت خود را صادر خواهد کرد و آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در چهار دهه اخیر از همه ابزارهای تهدید، تحریم و جنگ برای به زانو درآوردن ملت ما استفاده کرده اما همواره شکست خورده است، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی در ماه های اخیر با همکاری رژیم های وابسته عربستان سعودی و امارات به عنوان بازوهای خود به دنبال صفر کردن صادرات نفت ایران هستند اما حوادث اخیر ثابت کرد آنها از مدیریت بازار نفت جهان عاجزند، حمله پهبادهای انصارالله به مهمترین خط لوله نفت عربستان به کابوسی برای مستکبران بدل شد و امارات نیز 16 ساعت آتش گرفتن نفتکش های خود را پنهان کرده بود.

امام جمعه دامغان با اشاره به سیاست های بحران آفرین آمریکا در کشورهای منطقه، کشتار هزاران نفر از مردم افغانستان، عراق، سوریه، فلسطین، لبنان، بحرین و ...در سالهای اخیر، هدایت یورش وحشیانه آل سعود به یمن و سرکوب و کشتار شیعیان عربستان و البته کودتای هفته های اخیر ونزوئلا، افزود: ملت بصیر ما خوی وحشی گری و استکباری آمریکا را به خوبی شناخته اند و اعتمادی به شیطان بزرگ ندارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها