خبرگزاری بسیج: مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: ما آماده ایم تا مدارس وزارت دفاع را به‌عنوان مدارسی شاخص در راستای اجرای سند تحول بنیادین ارتقاء دهیم.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۴۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

به گزارش روابط عمومی بنیاد تعاون وزارت دفاع؛ جلسه هم اندیشی شورای معاونان اداره آموزش و پرورش منطقه یک با موضوع بررسی راهکارهای توسعه و ارتقای مدارس شهرک چمران در هنرستان شهید رحمانی برگزار شد.

 در این جلسه که با حضور سردار تمیزی مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع مهندس مهرآفرین مدیرعامل موسسه خدمات رفاهی صادق پور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه یک مدیران مدارس شهرک چمران و معاونان آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد، طرفین در خصوص محورهای ارتقاء مدارس و راهکارهای توسعه تعامل فیمابین گفت و گو کردند.

 سردار تمیزی گفت : آموزش و پرورش یک نهاد مولد سرمایه انسانی و اجتماعی است و رسالت خطیر تربیت نسل امروز و فردای جامعه را بر عهده دارد.

 در دنیای کنونی سرعت تغییرات بالاست اما باید همپای سایر عوامل با حفظ ارزش های دینی و ملی حرکت کنیم و برای این کار سندی فاخر به نام سند تحول بنیادین داریم که عمل به آن مورد انتظار همگان است.

 مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع در ادامه افزود: این سند یک شاخص اصلی و قطعی است و همه امور در ابعاد آموزشی،پرورشی و فرهنگی باید با آن سنجیده شوند و خروجی و محصول  نظام آموزشی مورد تاکید این سند نیز باید شهروندانی مومن ،کارآمد ،کارآفرین و وفادار به ارزش های دینی و ملی باشد.

 وی همچنین گفت: باید بیاندیشیم که برای رسیدن به سند تحول بنیادین چه چیزی کم داریم و به دنبال تامین و رفع آن باشیم و این نیاز به بسیج همگانی و اراده ملی نیاز دارد. ما به عنوان یک نهاد دولتی آماده‌ایم در ارکان اصلی مدرسه:فراگیران، آموزش دهندگان، محتوا و متن و عوامل پشتیبانی هم کم داشته باشیم تا دانش آموزانی ممتاز تحویل جامعه دهیم و مدارسی شاخص در سطح منطقه، استان و کشور داشته باشیم تا با سرعت بیشتر به اهداف اعتقادی، اخلاقی، علمی، آموزشی، هنری، اجتماعی، زیستی، سیاسی و اقتصادی مورد انتظار سند تحول بنیادین برسیم.

ارسال نظرات