مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه به نقش سازنده قرآن در جامعه اشاره کرد و گفت: قرآن نجات بخش امت اسلامی از همه مشکلات و نفاق بین مردم است، اگر یک نفر اموال و رفتار خود را قرآنی بکند تمام گناهان او بخشوده می شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۵۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در دومین محفل انس با قرآن کریم سپاه  مراغه قرآن را کتاب هدایت و رحمت برای مومنان و مسلمین معرفی کرد و افزود: اگر قرآن مایه هدایت است ماه مبارک رمضان هم برای همه درد ها درمان است.

  وی رمضان را بهار دل ها و روح دانست و گفت: قرآن به عنوان کتاب و معجره الهی، التیام بخش دردها و هدایت گر جامعه از گمراهی ها و انحراف ها به سوی راه راست و روشن است.

حجت الاسلام طالعی  ادامه داد: اگر آموزه های قرآن را درجامعه به قوانین تبدیل کنیم و آن ها را  در برنامه یومیه خود، در معاملات و قراردادهای خود اجرا کنیم، دیگر نیازی به دادگاه و زندان و قاضی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد:  اگر در جامعه قوانین  قرآنی حاکم باشد فتنه ها یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد زیرا این کتاب آسمانی هدایتگر و روشن کننده مسیر ها برای هدایت بشر است.

حجت الاسلام طالعی قران را شفا بخش دانست و گفت:  تنها لباسی که  برای بشر سعادت می بخشد فقط قرآن است قرآن نازل شده تا انسان زمینی را به انسانی آسمانی و ملکوتی تبدیل کند چراکه قرآن کتاب زندگی بوده و برای هدایت بشرآمده  است.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مراغه در بخش دیگر سخنان خود حضرت خدیجه(س) را از بانوان نمونه و اسوه زنان مسلمان  و ام المومنین قلمداد کرد و گفت: استقامت و  بردباری  حضرت خدیجه (س) الگوی مناسب برای زنان مومنه  و مسلمان است.

وی افزود: ایشان در سخت ترین شرایط زمانی، یار و غمخوار پیامبر(ص) بود و تمام اموالش را در راه تبلیغ و ترویج  دین مبین  اسلام در اختیار پیامبر اسلام  گذاشت.

ارسال نظرات