فتنه، فتنه است؛ هر روز خود را به یک شکل و در یک کلام در می آورد.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۹۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،  کلام فتنه در سال‌های آغازین انقلاب بر محور قومگرایی و تجزیه طلبی شکل گرفت و روزی از کردستان با گروهک کومله سر بر می‌آورد و تیغ بر حلقوم سپاهی و مردم عادی کشیدند و روز دیگر از خوزستان با گروهک‌های خلق عرب که داعیه استقلال طلبی داشتندو یک روز در قالب کودتایی (نوژه) تا شاید بتواند در یک عملیات هوایی منزل امام و نقاط مهم دیگری را بمباران کنند، اما در نطفه نقاب از چهره آنان افتاد و خاطره‌ای ننگین در تاریخ از آنان ثبت شد و روزی دیگر در آذربایجان و گنبد و... که با همت و دلاوری‌های مردم و حافظان امنیت آن را خثنی نمودند.

فتنه دهه ۶۰ را با نفوذ و ترور و جنگ خیابانی آغاز نمود و به خیال خود می‌توان انقلاب را زمین زد! این افسار فتنه به دست رئیس جمهور و حامیانش بود که مدت‌ها بود خون نیرو‌های انقلاب را به جوش آورده بودند. گروهک منافقین و بنی صدر فرار را برقرار ترجیح دادند، اما سازمان ترور این جماعت وحشی، همچنان فعال بود و از رئیس جمهور تا نخست وزیر تا مقامات عالی نظام و تا زن و بچه در کوچه و خیابان در هدف تیر آنان بود تا شاید مردمی که یک پایشان در جبهه هاست و پای دیگرش در شهر است را خسته نمایند، اما باز با حضور مردم آگاه و آمادگی نیرو‌های حافظ امنیت راه به جایی نبردند.

فتنه اواخر دهه ۶۰ می‌رفت تا اینبار با قائم مقام رهبری سر در بیارد؛ رخنه گروهک مهدی هاشمی (برادر دامادش) در بیت قائم مقام رهبری و اثرگذاری بر آن فقیه تا او را مقابل امام و استاد خودش قرار دهند و منافقین را در چشم آن فقیه ساده اندیش تبرئه نمایند و، اما هوشیاری پیرانقلاب در آخرین روز‌های حیات مبارکشان آن را از سر انقلاب باز کرد. دوباره در اواخر دهه ۷۰ تحرکاتی از جانب ایشان و تحریک بیتشان رخ داد که هوشیاری ملت و حضور در صحنه آنان نگذاشت تا این فتنه جان بگیرد و سرانجامش حصری بود که با رای دولت وقت شکل گرفت.

فتنه دوباره در سایه تساهل و تسامح و تغییر روش و عقیده عده‌ای از انقلابیون دیروز و درس آموخته‌های کالج‌های روباه پیر و استکبار با بهانه حمایت از آزادی مطبوعات و تعطیلی یک روزنامه از وابستگان به این طیف خسته، شعله گرفت و در دهه ۷۰ ردی از خود به جای گذاشت. ۱۸ تیر سال ۷۸ و شورش‌هایی که با نام دانشگاه، اما با هدایت دست‌های پیدا و پنهان در دولت وقت آغاز شد که با هدایت‌های سکاندار زیرک انقلاب و حضور ملت باز نقش بر آب شد.

فتنه یکبار نیز از دل پارلمان خودنمایی کرد! جماعتی از مجلسیان دوره ششم، که عملکرد ۴ ساله آنان فقط برای دشمنان انقلاب منفعت داشت در تکمیل خوش خدمتی خود نامه‌ای نوشتند تا به خیال خود جام زهری به رهبری انقلاب دهند و با آمریکا بر سر یک میز بنشینند، اما تیرشان به سنگ خورد و بعد مجلس را محل تسویه حساب خود با نظام کردند و با استعفای دسته جمعی و تحصن در مجلس قصد داشتند تا نظام را وادار به عقب نشینی نمایند، اما حضور ملت و به اثری این تحرکات آنان را سنگ روی یخ نمود.

سال ۸۸ فتنه این بار با تمام قدت و ابهت خود به میدان آمد و با نظام بصورت عریان سرشاخ شد! این بار فتنه در مخفیانه هدایت نمی‌شد بلکه این بار لیدر‌ها میدان بار بودند و ۸ ماه کل کشور را درگیر خود نمودند، اما #حماسه_۹_دی و حضور حافظان امنیت آنان را سرجای خود نشاند هرچند که هنوز دُمی می‌جنبانند!

فتنه امروز که از سال ۹۶ آغاز شده است تمام گزینه‌های قبلی را سوخته می‌داند و این بار دست بر روی معیشت مردم گذاشته است و این بار نیز مهره‌های فتنه جماعتی علاف و بیکار نیستند بلکه زالو‌هایی هستند که سالهاست در سیستم اقتصادی کشور رخنه کرده اند! جماعتی قلیل که دولتی پرادعا را به اسارت خود در آورده است. این بار ابزار فتنه قوم گرایی و مرجع سازی و تحریک مرجع و شعار‌های سیاسی نیست! این بار ابزارش نان، پیاز، ماکارونی، تن ماهی و خرماست! این بار #معیشت هدفش است. آرایش کامل جنگی هم گرفته است!

یقیناًَ نمی‌توان قبول کرد که انقلابی که اینهمه فتنه‌های جورواجور را از سر خود باز کرده و توان اطلاعاتی و عملیاتیش خواب را از دستگاه‌های حرفه‌ای و #امنیتی دنیا ربوده است نمی‌تواند دست‌های پنهان و آشکار #فتنه اقتصادی را قطع نماید! پرواضح است که این توان وجود دارد به شرط اینکه در قرارگاه مرکزی که دولت است، اراده و یا خدای ناکرده خیانتی نباشد!

هدف فتنه از ۵۹ تا ۹۸، یکی خسته کردن مردم و خالی کردن صحنه از مردم و هدف نهایی زدن ریشه #مقاومت و روحیه انقلابی نظام جهوری اسلامی است.

بدون شک امروز نیز هوشیاری ملت می‌تواند کارساز باشد چرا چیدمان این قرارگاه با #انتخاب ما شکل به خود می‌گیرند.
ارسال نظرات