خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی در تشنیز

تیم های بهداشتی- درمانی، آموزشی و مشاوره ای کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان کیار به روستای تشنیز اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۱۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کاروان سلامت متشکل از دندانپزشک، پزشک عمومی، کارشناس مامایی و کارشناسان مراقب سلامت عازم روستای تشنیز در شهرستان کیار شدند.

دکتر مهین غفاری افزود: در این اعزام که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، 135نفر توسط پزشک عمومی ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند و 7بیمار نیز به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: تیم دندانپزشکی اعزامی نیز 48 نفر را ویزیت و 36دندان غیرقابل نگهداری را خارج کردند و 4بیمار را برای ارائه خدمات تخصصی به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع دادند.

دکتر غفاری گفت: غربالگری قند و فشار خون و غربالگری چربی خون برای 131نفر، به همراه ارجاع 8بیمار به دلیل فشار خون بالا، ارائه خدمات مامایی برای 20 مادر باردار، ارائه آموزش های بهداشتی –درمانی توسط کارشناسان مراقب سلامت برای 173نفر، توزیع پمفلت های آموزشی، توزیع کتب فرهنگ سازی جهت باروری سالم به تعداد 73 نسخه و انجام تزریقات و پانسمان برای 8نفر از دیگر خدمات تیم های اعزامی بسیج جامعه پزشکی به روستای تشنیز بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار