خبرهای داغ:
آ یت الله علما

دولت باید زیرساخت های رونق تولید را فراهم کند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رهبر انقلاب در دیدار سران سه قوه آنان را به مسا ئل اقتصادی توجه دادند و از آنها خواستند بنیه اقتصادی کشور را تقویت کنند.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۱۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، شیخ مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع سران سه قوه و کارگزاران نظام، اظهار داشت:دولت باید زیرساخت‌های رونق تولید را فراهم بکند و امکانات لازم جهت شروع به کار جوانان را فراهم بکند.

وی افزود: رهبر انقلاب در این دیدار سران سه قوه را به مسائل اقتصادی توجه دادند و از آنها خواستند بنیه اقتصادی کشور را تقویت کنند.

آیت‌الله علما ادامه داد: نکته مهمی که مقام معظم رهبری در این دیدار خطاب به دولت مطرح کردند منع مذاکر دوباره با آمریکا بود و مذاکره با دولت فعلی آمریکا را سم مضاعف دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان دیگر نکات سخنان رهبر انقلاب از جمله اینکه آمریکا قصد دارد با هیاهو ما را بترساند و اینکه امریکایی‌ها در خدمت صهیونیست‌ها هستند، تأکید کرد: دشمن دچار خطای محاسباتی است و هیچ نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

وی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در مورد اصلاح نظام بانکی، لزوم مدیریت جهادی، اشراف میدانی مسؤولان بر مشکلات مردم، عدم انفعال در برابر دشمن و برخورد قاطع با قاچاقچیان، محتکران و دلالان، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از دولت خواست که جدی‌‌تر کشور مدیریت شود و جهت مقابله با مشکلات اقتصادی برنامه‌ریزی صورت پذیرد.

علما با تأکید بر نظر رهبر انقلاب مبنی بر لزوم توجه نگاه به داخل، خاطرنشان کرد: ما کشور ثروتمندی هستیم و نباید چشمانمان به خارج باشد.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به توانمندی‌های داخلی کشور، گفت: امروز تنگه هرمز در اختیار ماست و هیچ کس بدون اجازه ما نمی‌تواند از آن خارج شود.

آیت‌الله علما با تبیین اهمیت ویژه ماه مبارک رمضان، علت واجب بودن روزه را دستیابی به تقوای الهی دانست و تصریح کرد: در زندگی یک سری فرصت‌ها و نسیم‌های معنوی می‌وزد که باید نهایت استفاده از آن را برد ماه رمضان یکی از این نسیم‌های معنوی است که باید نهایت بهره را از آن برد.

امام جمعه کرمانشاه روزه‌داری را برای دیدن ملکوت عالم دانست و از همگان خواست از فرصت روزه‌داری و نیز شب‌های قدر استفاده لازم را ببرند، چراکه سال آینده معلوم نیست زنده باشیم.

ارسال نظرات