خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی و هم افزایی طرح شهید بهنام محمدی به همراه صرف افطاری در ناحیه سپاه دزفول برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۳۸۸۱۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

این نش ست به منظور ارائه راهکار های جذب دانش آموزان در مساجد برگزار گردید که در این مراسم ، حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی امام جمعه محترم شهرستان دزفول ، سرگرد پاسدار غلامحسین پرهیزکار جانشین محترم فرمانده سپاه دزفول ، سروان پاسدار رضا صائمی نیا فرمانده محترم بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دزفول و همچنین یکصدوده نفر از سرگروه ها و تیم های طرح شهید بهنام محمدی حضور داشتند .

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی در این مراسم بیان کرد که : جلسات این چنینی بسیار به رشد و تعالی نیرو ها کمک می کند و مجموعه را به اهداف خویس نزدبک و نزدیک تر می‌کند . در این جلسات بهتر از به جای بیان تمام مشکلات موجود به صورت یکجا ، مشکلات و نواقص به صورت تک تک بیان و برای مرتفع کردن آن راه حلی پیدا کرد ، چه بسا در جلسه ای زمان تنها اجازه حل یک مشکل را دهد که البته این بسیار با ارزش تر از آن است که به تمامی مشکلات پرداخته شود ولی راه حلی نتوان پیدا کرد . ایشان افزود : دفتر امام جمعه با تمام امکانات به این جریانات کمک کرده و در ابن راه هیچ کوتاهی نمی‌کند .
در ادامه ، جناب سرگرد پرهیزکار بر اهمیت جذب دانش آموزان به مساجد تاکید داشتند و بیان کردند که یکی از مراحل مهم طرح شهید بهنام محمدی جذب دانش آموزان به مساجد و مهم تر از آن ماندگار کردند آن ها در مسجد است که در این مورد مسعولین مساجد باید برنامه ها و امکاناتی را فراهم کنند تا این هدف تحقق یابد .
در ادامه این نشست حلقه های کارگروهی به صورت جداگانه برای برادران و خواهران برگزار و راهکار هایی در این باره ارائه گردید .
در پایان مراسم گزارش عملکری از اقدامات صورت گرفته در سال ۹ و ابتدای ۹۸ در طرح شهید بهنام محمدی به صورت کلیپی نمایش داده شده .
حسن ختام این نشست برگزاری نماز جماعت و صرف افطاری بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها