جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ورامین گفت: بیش از ۷ هزار زائر از شهرستان ورامین برای مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر آن حضرت اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۲۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

 

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان ورامین گفت: طبق برنامه پیش‌بینی‌شده بیش از ۷ هزار زائر از شهرستان ورامین برای این مراسم باشکوه اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، مهدی امینی در جلسه گرامیداشت ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد شهرستان ورامین گفت: سهمیه اعزام و حضور زائرین در مرقد امام راحل نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

وی افزود: طبق برنامه پیش‌بینی‌شده بیش از ۷ هزار زائر از شهرستان ورامین برای این مراسم باشکوه اعزام خواهند شد.

 امینی بیان داشت: برای این تعداد افراد بیش از ۱۷۸ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته‌شده است که با توجه به کمبود این تعداد اتوبوس در شهرستان و جهت تأمین وسیله ایاب و ذهاب مکاتبات اداری آن جهت هماهنگی به زودی آغاز خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان ورامین افزود: ثبت‌نام جهت اعزام به مرقد مطهر امام راحل با اولویت از طریق حوزه مقاومت بسیج، مساجد و پایگاه‌ها صورت خواهد گرفت.

وی گفت: برای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی این موضوع استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی ، فضای مجازی و ... در دستور کار کمیته‌ اطلاع‌رسانی است.

برگزاری مراسم‌ها در بستر قانون می‌تواند زمینه باشکوه‌تر شدن آن باشد

محمد شمس دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت و برکت معنوی این ماه گفت: ماه رمضان ماهی است که نفس کشیدن در آن ثواب، خوابیدن در آن عبادت و خواندن یک آیه از قران برابر باختم کامل قرآن است، همواره باید از تمام لحظه‌های آن  در جهت خودسازی استفاده نماییم.

وی بابیان اینکه ۱۵ خرداد مزین به نام دشت ورامین است، گفت: مردم دشت ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ مانند دیگر عرصه‌ها خوش درخشیدند و با حمایت از معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و با ایستادگی  در برابر ظلم و جور درخت پربار انقلاب را با خون خود آبیاری کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین بیان داشت: برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی از نظر ظرفیت و تأمین امنیت حائز اهمیت است و لازم است تا نحوه برگزاری مراسم‌ها در شورای ستاد، موردبررسی و ارزیابی قرار گیرد و ضوابط اجرایی آن ابلاغ شود .

شمس خاطرنشان کرد: پیمودن مسیر قانونی برای اجرای تمامی مراسم‌ها می‌تواند ما را در اجرای هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها یاری رساند .

ارسال نظرات