برگزاری محفل انس با قرآن توسط قاریان نوجوان سیرجانی

در دهمین روز از ماه مبارک رمضان پاسداران و سربازان ناحیه سیرجان میزبان دو قاری قرآن نوجوان به نام‌های سهیل و امیر حسین مقدس بودند.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۴۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛در مراسم محفل اسن با قران کریم سپاه شهرستان سیرجان  ابتدا قاری نوجوان سهیل مقدس به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه بقره پرداخت و پس از ایشان قاری دیگر به نام امیر حسین مقدس آیاتی از سوره آل عمران را تلاوت کردند.

تلاوت قرآن این دو نوجوان آن چنان زیبا و دلنشین بود که تحسین و قدردانی همه حضار را به همراه داشت وهمچنین از طرف فرماندهی سپاه ثارالله سردار ابوحمزه نیز مورد تجلیل قرارگرفتند.

در پایان  این مراسم  حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه سیرجان ضمن بیام مقام قاریان قران گفت با تمسک به قرآن و کار‌های قرآنی هم در دنیا و هم در آخرت سعاتمند خواهید شد و‌ای کاش مسئولین ما بیشتر به فعالان قرآنی بها می‌دادند و پول و جوایز را هزینه برنامه‌های قرآنی می‌کردند و متأسفانه از بس که نوجوانان و جوانان قرآنی را در حاشیه زدند و بی اهمیتی کردند اقبال به سمت کار‌های قرآنی به سختی صورت می‌گیرد. امیدواریم با همت مسئولین و جدی گرفتن کار‌های قرآنی شاهد استقبال نسل جدید از مباحث قرآنی باشیم.
ارسال نظرات