امام جمعه بوشهر با انتقاد از مسؤولان نسبت به عدم نظارت دقیق بر بازار و گرانی‌ها ابراز داشت: قیمت کالاها واقعی نیست و این گرانی‌ها کاذب است.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۵۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه ‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به مشکلات مردم اظهار داشت: مردم در شرایط خاص اقتصادی قرار دارند و رفع گرانی و بیکاری و ایجاد اشتغال را از مسؤولان توقع دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با انتقاد از مسؤولان نسبت به عدم نظارت دقیق بر بازار و گرانی‌ها ابراز داشت: قیمت کالاها واقعی نیست و این گرانی‌ها کاذب است.

وی علت گرانی‌ها در بازار را عدم نظارت مسؤولان امر عنوان کرد و افزود: مردم از مسؤولان به ویژه وضعیت اقتصادی و خصوصا گرانی کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها به شدت گلایه مند هستند. چگونه می‌شود که در آستانه ماه مبارک رمضان به یکباره قیمت خرما افزایش پیدا می‌کند و گران می‌شود؟! این نشان از عدم نظارت است.

صفایی بوشهری بر داشتن اقتدار در امر نظارت تاکید کرد و ابراز داشت: مسؤولان محکم و مقتدر باشند و بدانند که مردم از آنها حمایت می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیکاری در استان بوشهر و وضعیت اشتغال گفت: با یک برنامه‌ریزی صحیح می توان اشتغال پایدار را ایجاد کرد اما متاسفانه نه تنها اشتغال ایجاد نمی‌شود، بلکه شاهد اخراج بسیاری از نیروها هستیم.

وی افزود: این صحیح نیست و باید جهادی عمل کرد و اشتغال مولد را ایجاد کرد؛  از مسؤولان درخواست دارم کسی را اخراج نکنند بلکه به فکر ایجاد اشتغال باشند، استان بوشهر با داشتن ظرفیت های بسیار زیاد نباید حتی یک بیکار داشته باشد.

صفایی بوشهری هفته اکرام ایتام و نیازمندان را گرامیداشت و گفت: یکی از بهترین کارها در ماه مبارک رمضان ایتام نوازی و اکرام نیازمندان است.

امام جمعه بوشهر همچنین با تبریک پیش رو بودن ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: به فرموده این امام بهترین بهترین‌ها اخلاق خوب است به ویژه این اخلاق خوب باید در هر شرایطی مسؤولان باید داشته باشند و خوشرفتاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات