مصطفی برزگر
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره ارشاد ایلام:
کارگاه‌های آموزشی با محوریت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و گفتمان سازی قرآنی در مناطق مختلف استان به‌ویژه مناطق محروم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۸۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  "عظیم ایدی"، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بابیان این مطلب اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی جشن ماه مبارک رمضان برگزاری کارگاه‌های تخصصی در نقاط محروم استان و به‌ویژه مناطق سیل‌زده است.

وی، بابیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان 7 کارگاه تخصصی در استان ایلام برگزار می‌شود، گفت: این کارگاه‌ها، با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی و رونق تولید ملی از اوایل ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه مبارک برگزار می‌شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: این تعداد کارگاه آموزشی، با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در راستای تمرکززدایی و ارائه خدمات فرهنگی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به برگزاری دو کارگاه در مناطق سیل‌زده ماژین دره شهر و سیروان، اظهار کرد: هدف از اجرای کارگاه‌های آموزشی در مناطق سیل ایجاد روحیه نشاط با محوریت قرآن کریم، توجه به نیازهای فرهنگی در این مناطق و همچنین اهدای بسته‌های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان ازجمله ادعیه و کتاب قران رکیم است.

ایدی، در پایان خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای با ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام منعقدشده است، همچنین محافل انس با قرآن کریم و جلسات خانگی قرآن در این ایام به‌طورجدی موردتوجه قرارگرفته است.

 

ارسال نظرات