خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

رمز پیروزی مقابل دشمن مقاومت است

امام جمعه میاندوآب گفت: گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت است که این موضع گیری پشتوانه دینی دارد.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۹۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه هاست و این فرمایش نیز برگرفته از مبانی دینی است.

امام جمعه میاندوآب افزود: ایجاد تردید و ترس، ایجاد اختلاف بین مومنان و جنگ روانی از جمله شگردهایی است که دشمنان در مواجهه با ملت‌های آزاده به کار می‌برند.

وی با بیان اینکه ایجاد تردید و ترس در انسان از جمله ابزارهای مهم دشمنان است، گفت: دشمن برای دست یابی به اهداف خود به دنبال ایجاد رعب و وحشت بوده و در این راه از همه ابزارهای خود خواه رسانه‌ای، اقتصادی و ... استفاده می‌کند.

حسن زاده ایجاد اختلاف و تفرقه بین مومنان را از دیگر ابزارهای دشمنان برشمرد و تصریح کرد: ایجاد فتنه و اختلاف انگیزی از دیگر روش های دشمنان است چرا که تفرقه سبب شکستن صفوف مستحکم مومنان شده و دشمنان از آن برای دست یابی به اهداف شان استفاده می کنند.

امام جمعه میاندوآب به جنگ روانی دشمنان اشاره و اظهار کرد: دشمنان در ایجاد جنگ روانی از روش هایی مانند تحقیر مومنان و بزرگ‌نمایی مخالفان و دشمنان، شایعه پراکنی، تضعیف باورهای دینی، اظهارات دروغین و ریاکارانه مانند فرستادن ناو از یک طرف و دادن شماره تلفن از طرف دیگر، وعده های دروغین و فریب و ... برای القای یاس و ناامیدی در مردم و روی برگرداندن از اولیاء الله و دستورات الهی استفاده می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات