امام جمعه درگز راه رسیدن به توفیقات نظام را توجه و تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اگرچه بیانات رهبری بسیار کلیدی و کارگشای مشکلات کشور است، اما متاسفانه برخی مسئولین اجرایی کشور گوش شنوایی برای پذیرش این حرف‌ها ندارند.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۹۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام ایروانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) ابراز کرد: باید با الگو برداری از این امام همام تلاش کنیم افطاری دادن در این ماه به خصوص نسبت به فقرا و نیازمندان را جزو عادات خود قرار دهیم چرا که بسیارند افرادی که برای تامین مایحتاج زندگی خود دارای مشکل بوده و پیش خانواده شرمنده هستند.

حجت الاسلام ایروانی در ادامه راه رسیدن به توفیقات نظام را توجه و تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اگرچه بیانات رهبری بسیار کلیدی و کارگشای مشکلات کشور است، اما متاسفانه برخی مسئولین اجرایی کشور گوش شنوایی برای پذیرش این حرف‌ها ندارند؛ امروز رئیس جمهور باید‌ها و نباید‌هایی را در محضر رهبری مطرح می‌کند که مخاطب و مجری اصلی آن‌ها خود اوست.

وی تصریح کرد: اقدامات خبیثانه آمریکا هدفی جز تغییر محاسبات برخی مسئولین ترسو و فاصله گرفتن مردم از نظام ندارد؛ آمریکا عرضه جنگ نظامی با ایران را ندارد و گزینه قطعی ملت ما مقاومت است چرا که سازش و مذاکره یعنی تسلیم و ضعف در برابر کسی که به وعده‌های خود عمل نمی‌کند.

امام جمعه درگز تاکید کرد: امروز ملت ما به اوج قدرت خود رسیده و دشمن در برابر این قدرت هیچ ابزاری جز تهدید و عربده کشی ندارد؛ اما این مردم هیچ هراسی از تهدید‌های توخالی آمریکا نداشته و به نصرت الهی امیدوار هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها