خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تأکید کرد

لزوم کیفیت بخشی طرح‌های عمرانی راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر اجرای مطلوب و کیفیت بخشی هر چه بیشتر طرح های عمرانی این اداره کل تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۰۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

لزوم کیفیت بخشی طرح‌های عمرانی راهداریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در جمع روسا و کارکنان راهداری استان بر تسريع در اجرا، تجهيز و تكميل پروژه هاي نيمه تمام تاكيد كرد و اظهار داشت: همه ما وظيفه داريم براي عمران و آباداني و پيشرفت همه جانبه استان  و خدمتگذاري صادقانه به مردم با تمام توان اقدام کنیم.

وی دقت نظر و دلسوزی در اجرای طرح های عمرانی را مهم برشمرد و یادآور شد: همه ما وظیفه داریم فعالیت قانونی و اصلی خود را در عین متانت، صبر و مردمداری انجام دهیم به گونه ای که رضایت نسبی ارباب رجوع جلب شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر اینکه باید جان مردم در اولویت باشد، یادآور شد: تلاش مي كنيم با حمايت همه مسئولان استاني و سازمان مركزي به اهداف پيش بيني شده و اولویت های کاری كه ارائه خدمات مطلوب به مردم، ايمن سازي راه هاي مواصلاتي استان، كنترل و نظارت دقيق بر تردد و كاهش تلفات جاده اي است، دست يابيم.

وی در ادامه به جذب اعتبارات مورد نیاز این اداره کل در استان اشاره و خاطرنشان کرد:  به منظور تأمين اعتبارات مورد نياز، مسئولان استاني و رؤساي ادارات شهرستاني باید با حضور در شوراي برنامه‌ريزي توسعه استان و شهرستان نسبت به دريافت اعتبارات مورد نياز از استان تلاش كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات