فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن دنبال حذف کردن قرآن کریم از زندگی مردم است گفت: متاسفانه به اندازه‌ای که به کتاب‌های شعر توجه می‌کنیم به قرآن کریم توجه نداریم.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۲۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی بسیج استان البرز که با حضور مسؤولین کشوری و استانی، در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرج برگزار شد ، اظهار داشت : چند سالی است که بازگشت به مساجد، پایگاه ها و مفاهیم ارزشمند و جامعه ساز قرآن در قالب راهبردهای تدوین شده در استان البرز مورد توجه قرار گرفته است.

دشمن دنبال فاصله انداختن  قرآن کریم از زندگی مردم است

فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی علیه السلام استان البرز خاطر نشان کرد: تمام ابعاد زندگی انسان در این کتاب هدایتگر ترسیم شده که درک صحیح مفاهیم آن، نیاز های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و روانی ما را برطرف می کند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان بر این است که قرآن را از زندگی مردم‌ایران دور کنند و وظیفه ماست که اجازه موفقیت در این راه را به آن ها ندهیم. امروز زمان‌آن رسیده که در تمام ابعاد زندگی به قرآن رجعت کنیم و  سپاه و بسیج این مسوولیت مهم را بر عهده گرفته است.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این دوره از مسابقات تقدیر به عمل آمد؛ منتخبین برای رقابت های بعدی به مسابقات کشوری اعزام‌می شوند.

ارسال نظرات