استاندار هرمزگان گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، مردم با سهولت خدمات را دریافت و تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی نیز در ادارات و دستگاه های اجرایی رعایت شود و تحقق یابد.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۳۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

 

 

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فریدون همتی، در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان با اشاره به عملکرد میز خدمت در دستگاه‌های دولتی و عمومی در هرمزگان، عنوان کرد: ارائه خدمت به مردم در استان از چهار طریق میز خدمت حضوری، میز خدمت الکترونیکی، دفاتر خدمات عمومی و پیشخوان دولت و خدمات جامع استانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: روند ارائه خدمات از طریق این چهار روش توسط دستگاه‌های اجرایی به طور منظم تحت نظارت و ارزیابی قرار دارد و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، مردم با سهولت خدمات را دریافت و تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی نیز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی رعایت شود و تحقق یابد.

استاندار هرمزگان افزود: اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان و کمیته نظارت میز خدمت استان به طور سرزده روند ارائه خدمات توسط دستگاه‌ها را تحت نظارت و بازدید قرار می‌دهند تا دستگاه‌ها وظیفه خود در راستای خدمت رسانی به مردم را به شکل مناسبی انجام دهند.

همتی تصریح کرد: مردم در شهرستان‌های استان می‌توانند به دستگاه‌ها و ادارات شهرستانی و همچنین مراکز خدماتی موجود در شهرها و روستاهای مختلف مراجعه و درخواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در دستگاهی ضعف و مشکلی در راستای ارائه خدمت و پاسخگویی وجود دارد، مردم می‌توانند آن را به شکل مکتوب به بازرسی استانداری گزارش دهند و قطعاً این موارد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و ما دستگاه مورد نظر را ملزم خواهیم کرد که فرآیند کار خود را اصلاح کند.

استاندار هرمزگان در ادامه به وضعیت نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی دولتی، عمومی و شرکت‌های دولتی در استان اشاره کرد و بیان داشت: در مجموع ۷۳ هزار نفر نیرو در دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان مشغول به کار هستند که از این تعداد حدود ۴۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا است.

همتی اظهار داشت: تجزیه و تحلیل نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان بیانگر جوان و تحصیل کرده بودن نظام اداری استان است که این امر می‌تواند منشأ تحولات خوبی برای هرمزگان باشد.

ارسال نظرات