دکتر روح الله سلگی:

جریان "فقاهت" طی یکصدسال اخیر در برابر غرب‌گرایان محور حفظ منافع ملی بوده

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید تهران بزرگ در نشست شورای بررسی و تحلیل بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ عنوان کرد: انقلاب اسلامی وارث جریان حق طلب در طول تاریخ در عصر حاضر است.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۷۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست شورای بررسی و تحلیل بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ روز سه شنبه از ساعت 16:30 الی 18 در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور با حضور دکتر روح الله سلگی، معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید تهران بزرگ، مهندس چمران و معاونین بررسی و تحلیل بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران برگزار  شد.

این نشست در راستای سلسه نشست‌های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ، تحلیل مسائل سیاسی روز ، جریان سازی و تقویت قدرت تحلیل شورای بررسی و تحلیل استادان بسیجی دانشگاه‌های تهران صورت گرفت.

دکتر روح الله سلگی در این نشست گفت؛ انقلاب اسلامی جزئی از یک پیوستگی تاریخی است که سرآغاز آن حضور پربرکت امام رضا در خراسان است، جنبش‌های سربداران، فتوت  و در نهایت شکل‌گیری هویت و ملیت ایرانی اسلامی در قالب صفویه از ثمرات آن است. نبرد غربگرایی و اسلام خواهی که از دوره قاجار آغاز شده بود کماکان ادامه دارد .

این استاد علوم سیاسی در ادامه گفت: روشنفکران عهد قاجار عامل قراردادهای ننگین بودند و مظفرالدین شاه می گفت نفت بوگندو به چه درد ما می‌خورد امروز هم روشنفکران می‌گویند به انرژی هسته‌ای نیاز نداریم. رهبر انقلاب همیشه فناوریهای نوین را بعنوان افتخار سر دست گرفته‌اند.

سلگی افزود: جریان "فقاهت" طی یکصد سال اخیر در برابر غربگرایان محور حفظ منافع ملی بوده. انقلاب اسلامی وارث جریان حق طلب در طول تاریخ در عصر حاضر است. در کارزاری که غرب و غربگرا از انگلیس تا ترامپ ، سلطنت طلب و سعودی و همه طاغوتیان و قارونیان علیه مستقل ترین نظام سیاسی عالم متحد شده‌اند وظیفه ما سنگین‌تر از همیشه است.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید تهران بزرگ

 

 

جریان

جریان

 

ارسال نظرات