همزمان با ماه مبارک رمضان ، اعتکاف علمی ، بصیرتی و آموزشی ویژه خواهران دانش آموز در قالب طرح شهید بهنام محمدی توسط بسیج سپاه ناحیه زنجان برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۳۸۹۹۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محسن سهندی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در حاشیه برگزاری این برنامه با اشاره به طرح شهید بهنام محمدی که ویژه دانش آموزان می باشد گفت : اعتکاف علمی بصیرتی ویژه دانش آموزان خواهر با هدف تربیت نسل نوجوان تراز انقلاب اسلامی و نیروهای مومن و انقلابی برگزار می گردد .

 

وی خاطرنشان کرد : نوجوان تراز انقلاب اسلامی باید حداقل چهار ویژگی عالم اهل فکر ، مهذب و دین مدار ، انقلابی و آگاه و کارآمد و توانمند را داشته باشد که طرح شهید بهنام محمدی با هدف کارآمد سازی نهاد های تربیت جامعه اسلامی شامل خانواده ، مسجد و مدرسه اجرایی می گردد .

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت : در این برنامه یک روزه کلاس های آموزشی درسی ،اجتماعی ، تربیتی و نشست های بصیرتی و نیز برگزاری استند آپ کمدی و نیز آموزش بازی های گروهی اجرا می شود . 

 

سهندی با تاکید بر اینکه برنامه های اعتقادی و دینی باید سر لوحه برنامه ریزی افراد قرار گیرد گفت : علاوه بر مسائل آموزشی ، درسی و با توجه به ماه مبارک رمضان ، برنامه های اعتقادی مانند برگزاری نماز جماعت ، جمع خوانی قرآن کریم ، آموزش احکام برگزار می گردد .

 

این مسئول تصریح کرد : برگزاری آزمون آخرین مرحله این برنامه بوده و با صرف افطاری به پایان می رسد .

 

گفتنی است این برنامه ویژه دانش آموزان پسر نیز برگزار خواهد شد .

 

ارسال نظرات