فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ گفت: بیش از 40عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۹۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال وبختیاری؛ سرهنگ پاسدار عزیز موسایی در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: حماسه سوم خرداد یکی از پرافتخارترین مقاطع دوران دفاع مقدس به شمار می رود و باید بتوانیم با پاسداشت این ایام ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

سرهنگ موسایی افزود: سوم خرداد رویدادی تاریخ ساز است؛ زیرا در آزادی خرمشهر، سلاح عزم و اراده، ایمان، علاقه به میهن، توکل به خدا، اتحاد و همدلی و جهاد شجاعانه در کنار هم قرار گرفت تا خرمشهر آزاد شد.

وی در ادامه بابیان اینکه، معنویت بزرگ‌ترین پشتوانه آزادسازی خرمشهر و مقاومت مردم دزفول در برابر بمباران رژیم بعث عراق بود، تاکیدکرد: معنویت همراه با ایثار و روح شجاعت، موجب آزادی خرمشهر شد و نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس گردید؛ لذا باید در راستای حفظ آنچه موجب ماندگاری انقلاب و روحیه ایثار در جامعه می شود، بیش از پیش کوشش کنیم.

موسایی با اشاره به اهمیت پرداختن به نقش ولایتمداری، ایمان، اتحاد و تدبیر در عملیات بیت المقدس، بیان کرد: می‌توانیم این عناصر مقاومت را استخراج کرده و در برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد آنها را تبیین کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ در ادامه، از برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: همایش عمومی درسوم خرداد، عطرافشانی و غباررویی و تجدیدمیثاق باشهداء، دیدار با خانواده شهداء، برپایی محفل انس با قرآن و همچنین یادواره شهدای آبروی محله در روستای دیمه، تبیین زوایای مختلف عملیات بیت المقدس و بزرگداشت روز مقاومت دزفول، نشست های روشنگری و بصیرتی در رده های بسیج و ... از جمله برنامه های گرامیداشت سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در کوهرنگ است.

ارسال نظرات