بازدید کمیته اطلاع رسانی کنگره استان کردستان از روند آماده سازی مکان کنگره

کمیته اطلاع رسانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از روند آماده سازی مکان کنگره بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۱۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کمیته اطلاع رسانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان ظهر امروز از آخرین وضعیت مراحل تکمیلی ورزشگاه در حال ساخت شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج که قرار است کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان در این مکان برگزار شود، بازدید کردند.

در این بازدید مسئولان با توضیح‌های پیمانکار پروژه در جریان آخرین روند تکمیل ورزشگاه شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج قرار گرفتند.

در ادامه سرهنگ رستمی مسوول روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، برگزاری باشکوه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان را نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها دانست و افزود: کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان باید در تراز شهدای سرزمین مجاهدت‌های خاموش و هرچه باشکوه‌تر برگزار می‌شود .


رستمی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برای تکمیل این ورزشگاه امیدواریم در میزبانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در تمام کشور سرآمد باشیم و آبرومندانه این مراسم را برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: برگزاری هرچه باشکوه این کنگره ملی حمایت و همکاری تمام مدیران و دستگاه‌های استان را می‌طلبد و مسلماً مدیران استان هم برای برگزاری آبرومندانه این گردهمایی ملی دغدغه دارند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار