خبرهای داغ:
جمعی از فرماندهان و رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) با حضور در گلستان شهدای اصفهان بر سر مزار شهید حاج حسین خرازی حاضر شدند و با آرمان‌های نخستین فرمانده لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۱۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) جمعی از فرماندهان و رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) با حضور در گلستان شهدای اصفهان بر سر مزار شهید حاج حسین خرازی حاضر شدند و با آرمان‌های نخستین فرمانده لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) تجدید میثاق کردند.

در ادامه رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به زیارت قبور شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع حریم امنیت رفتند و با قرائت فاتحه‌ای یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین سید امیدعلی موسوی مسئول امور روحانیون لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به بیان اخلاق و سیره شهدا پرداخت و اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بایتسی مورد توجه قرار گیرد و حضور بر مزار شهیدان گرانقدر یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن شهیدان است.

وی به حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان که منجر به شهادت جمعی از رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) شد پرداخت و گفت: جمعی از رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) که در حال بازگشت به وطن خود بودند به صورت کاملا ناجوامردانه به شهادت رسیدند که این نشان از عدم توانایی دشمن در جنگ رودررو را می‌رساند.

لازم به ذکر است این برنامه به همت روایط عمومی وتبلیغات لشکر وموافقت فرمانده لشکر مقدس امام حسین علیه السلام انجام شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها