خبرهای داغ:
فرمانده گردان 119 امام حسین (علیه‌السلام) گفت: اردوی فرهنگی تفریحی خانواده پایوران گردان 119 حضرت امام حسین (علیه‌السلام) در منطقه سرابان نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۱۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) اردوی فرهنگی تفریحی خانواده پایوران گردان 119 حضرت امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.

سروان پاسدار رحیم حسینی فرمانده گردان 119 امام حسین (علیه‌السلام) درباره برگزاری این برنامه اظهار داشت: اردوی فرهنگی تفریحی خانواده رزمندگان گردان 119 امام حسین (علیه‌السلام) که با استقبال پرشور خانواده‌ها در منطقه سرابان نطنز برگزار شد مورد توجه فرزندان و همسران رزمندگان این گردان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این برنامه که با تلاوت قرآن کریم آغاز شد با اجرای برنامه‌های تفریحی برای فرزندان پایوران حاضر در جلسه همراه بود و در پایان مسابقه‌ای نیز در بین حضار انجام گرفت و به قید قرعه به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

 فرمانده گردان 119 امام حسین (علیه‌السلام) به اهداف برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌های رزمندگان گردان 119 و افزایش روحیه در میان رزمندگان این گردان از اهداف برگزاری این برنامه بود و در آینده نیز برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در دستور کار گردان 119 امام حسین (علیه‌السلام) قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها