نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

هنرمندان بسیجی رسالت مهمی در تبیین گام دوم انقلاب دارند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرفی با اشاره به تاثیر هنرمندان در جامعه، اظهارداشت: هنرمندان بسیجی رسالت مهمی در تبیین گام دوم انقلاب دارند.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۵۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در جمع شعرا و هنرمندان بسیجی استان، افزود: هنرمندان باید با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب و تحقق تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص با خلق آثار هنری خود این بیانیه را در جامعه تبیین کنند.

وی ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، فرهنگ ايثار و شهادت، اسلام ناب محمدی را از موضوعاتی مهمی خواند و از هنرمندان خواست به این موضوعات در راستای گام دوم انقلاب بپردازند.

حجت الاسلام آل هاشم خطاب به شعرا بیان کرد: امروز تاثیر یک بیت شعر گاهی بیشتر از دهها سخنرانی در جامعه برابری می کند بنابراین شعرای بسیجی با سرودن اشعار حماسی، ولایی و دفاعی نقش خود را در جامعه نشان دهند.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: شهدا برای آسایش و آرامش جامعه از همه هستی خود گذشتند بنابراین ایثار شهدا و از خودگذشتگی خانواده آن ها از مباحثی است که باید به آن پرداخته شود.

هنرمندان بسیجی رسالت مهمی در تبیین گام دوم انقلاب دارند

شب گذشته به همت بسیج هنرمندان سپاه عاشورا، جمعی از شاعران، هنرمندان و مداحان بسیجی آذربایجان‌شرقی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و تعدادی از شعرا به قرائت اشعار خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار