فرمانده سپاه عجب شیر در جمع خبرنگاران بمناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر سوم خرداد، گفت: فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی بود و این شعار پشتوانه معنوی دارد و این شهر با امکانات کمتر به پیروزی رسید که در واقع مدیریت جهادی اتفاق افتاد.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۸۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری افزود: عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادی خرمشهر مرهون از خودگذشتگی رزمندگانی است که زیباترین تابلو ایثار را به تاسی از مکتب عاشورا  ترسیم کردند.

وی با تاکید بر شکوفایی اقتصادی در گام دوم انقلاب، اظهارداشت: جوانان ما در گام دوم انقلاب باید سنگرهای دیگری را در خرمشهرهای اقتصادی، فرهنگی و ... فتح کنند و با آن مدل فکری به موفقیت دست پیدا کنند.

 حیدری، تجلیل از رزمندگان و دیدار از خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس، غبار روبی مزار شهدای این عملیات، نشست های بصیرت افزایی در سطح حوزه و پایگاه، شب خاطره، یادواره شهدای پایگاهی  و محفل انس با قرآن گوشه از برنامه های سپاه عجب شیر در سالروز آزادسازی خرمشهر برشمرد.

وی در پایان اهالی رسانه را زبان گویای جامعه عنوان و افزود: فضای مجازی باید تقویت شود به دنبال مطالبات منطقه و شهرستان باشند؛ رسانه ها علاوه بر اینکه خبر نشر می کنند باید محتوا نیز تولید کنند و باید الگوی اهل رسانه شهید آوینی باشد که معنویت افزایی و محتوای اسلامی در آثار ایشان مشهود بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها