نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر سعادت افراد را در جامعه به دنبال دارد و اگر مردم این دو فریضتین را اجرا نکنند از سعادت و لطف الهی بی نصیب خواهند شد و اشرار بر آنها مسلط می شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۳۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

حجت الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان،  با تاکید بر این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر دو واجب الهی است که به فراموشی سپرده شده است گفت: دشمن با برنامه ریزی بر روی ارزشها و اعتقادات جوانان  گام برداشته و به دنبال ضربه زدن  به ملت ایران است.

وی با تاکید بر این مطلب که اگر همگان در هر پست و مسئولیتی که هستند باید به رسالت شرعی خود عمل کنند و برای نهادینه سازی این مهم در جامعه سرمایه گذاری کنند افزود: امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است که در آیات و روایات قرآن کریم به عمل به آن سفارش شده است.

حجت الاسلام محامی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر سعادت افراد را در جامعه به دنبال دارد و اگر مردم این دو فریضتین را اجرا نکنند از سعادت و لطف الهی بی نصیب خواهند شد و اشرار بر آنها مسلط می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر فردی در جامعه امروزی بر اساس احساس مسئولیتش به محرمات و منکراتی که در جامعه رخ میدهد واکنش نشان دهد و گام بر دارد و در چارچوب احکام شرعی حرکت کند و مقررات اسلامی را رعایت کند جامعه به سمت رشد و ترقی و پیشرفت و نهادینه سازی این مهم خواهد بود.

این مسئول در پایان تصریح کرد: متاسفانه این فریضه در جامعه امروزی بسیار کم رنگ شده و امروز دچار تهدیداتی در راستای فراموشی این امر شده ایم و برای جلوگیری از بلاهایی که قرآن هم به آن اشاره کرده است باید این مهم را الگوی خود قرار داده و به دستورات قرآن عمل کنیم.
ارسال نظرات