خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: شش کانون فرهنگی و هنری پروانه موقت فعالیت دریافت کردند که مجموعا ٦٢ کانون فرهنگی و هنری در شاهرود فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۴۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان گفت: مسجد به عنوان سنگر مبارزه با جنگ نرم، در ارتقای آگاهی‌ها و افزایش فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش بسزایی دارد.
وی با تاکید بر عمران معنوی مساجد و کارکرد‌های گسترده آن علاوه بر عبادتگاه تصریح کرد: با توجه به اینکه پیامبر اکرم (ص) در بدو ورود به مدینه اقدام به بنا کردن مسجد کرد در واقع این اقدام تاکیدی بر نقش اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مسجد است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ابزاری جهت عمران معنوی مساجد هستند، خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمن برای سست کردن باور‌های اعتقادی جوانان و نوجوانان به انواع تبلیغات متوسل می‌شود در واقع رسالت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سنگین‌تر می‌شود.
مهدیان در آخر افزود: شش کانون فرهنگی و هنری مسجد پروانه موقت فعالیت دریافت کردند که به نام‌های ١_نورالمبین ٢_سبط اکبر ٣_سحاب رحمت ٤_طلایه داران ظهور ٥_محبان زهرا (س) ٦_امام رئوف می‌باشند که مجموعا ٦٢ کانون فرهنگی و هنری در شاهرود فعالیت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها