سید ساجد یعقوبی
حجت الاسلام سیدسیاح در گفت‌وگو با بسیج:
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل گفت: روزه‌داری تنها امساک از خوردن و آشامیدن نیست، اینکه انسان در ماه مبارک رمضان، تنها به مرحله گرسنگی و تشنگی اکتفا کند ولی به دیگر آثار و برکات آن دست نیابد، دچار خسران بزرگی شده است.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۶۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

روزه‌داری تنها امساک از خوردن و آشامیدن نیست

حجت‌الاسلام سید محمد سید سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اردبیل با بیان اینکه لیالی قدر قلب ماه مبارک رمضان است، تاکید به استفاده اقتضای معنویت این ایام کرد و گفت: نعمات عظیم الهی دعا، توبه و استغفار است و شب‌های پر برکت قدر بهترین شب‌های سال است و در این شب‌ها انسان نباید فرصت ارتباط با خدا و طلب بخشش را از دست دهد، در این شب‌ها که بهتر از هزار ماه است دعای فجر برای حضرت، ولی عصر (عج) بایستی روشن بخش محافل و مجالس باشد.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل با اشاره به ویژگی‌های ماه رمضان خاطر نشان کرد: روزه‌داری تنها امساک از خوردن و آشامیدن نیست، اینکه انسان در ماه مبارک رمضان، تنها به مرحله گرسنگی و تشنگی اکتفا کند ولی به دیگر آثار و برکات آن دست نیابد، دچار خسران بزرگی شده است.

وی با تاکید بر استفاده از روزها و ساعات ماه مبارک رمضان تصریح کرد: افرادی که نزد خدا به محبوبیت دست می‌یابند به درجه‌ای از معبودیت دست می‌یابند که فرشتگان و اولیاء آنها را به عنوان عبد صالح دوست دارند.

ارسال نظرات