خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی هنری سپاه جهرم از برگزاری طرح مسافر رمضان در آن ماه مبارک خبر داد و افزود: برگزاری نماز جماعت در پارک‌ها و مراکز تفریحی شهرستان در طول ماه مبارک رمضان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۶۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار محسن جهانگیر مسئول فرهنگی هنری سپاه جهرم گفت: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و لزوم انجام فعالیتهای مختلف فرهنگی هنری مبتنی بر آن ماه، بیش از بیست عنوان فعالیت توسط قسمت فرهنگی هنری سپاه جهرم، در طول ماه مبارک رمضان جهت عموم مردم، در حال اجرا می باشد.

جهانگیر اظهار داشت: نماز جماعت مغرب و عشا در پارک ها و تفرجگاههای شهرستان، با همکاری حوزه علمیه و بسیج طلاب هرشب در حال برگزاری است.

وی، برگزاری محافل انس با قرآن در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان، تبلیغ روزه داری و پرهیز از پدیده شوم روزه خواری و برپایی ایستگاههای مشاوره، پرسش و پاسخ، در پایگاهها، مساجد و اماکن عمومی از جمله برنامه های در حال اجرای طرح مسافر رمضان معرفی کرد.

جهانگیر برگزاری نشستهای بصیرتی در مساجد توسط ائمه جماعات با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال، برگزاری مراسمهای احیائ مهدوی در شبهای قدر، بزرگداشت سوم خرداد، روز قدس و مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) را از دیگر برنامه های طرح مسافر رمضان معرفی نمود.

مسئول فرهنگی هنری سپاه جهرم، تولید عکس نوشته با موضوع آیات و تفاسیر قرآن کریم در فضای مجازی، انتشار روزنامه رمضان و معرفی شهدای ماه مبارک رمضان شهرستان جهرم، تولید مستند، نماهنگ و سرود نیز از دیگر برنامه های اجرایی ماه مبارک رمان در پایگاههای مقاومت و مساجد می باشد.  

وی از برگزاری برنامه معنوی میهمانی آلاله ها هر پنج شنبه در جوار قبور مطهر شهدا خبر داد و افزود: مسابقات مختلف فرهنگی مانند دلنوشته نگاری روزه سال اولی ها، سی روز حفظ سی حدیث، سی روز حفظ سی سوره، تکریم و اطعام نیازمندان نیز از دیگر برنامه های طرح مسافر رمضان می باشد که در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها