دکتر گرایی در جمع کارکنان سپاه ناحیه خاتم:
حجت الاسلام والمسلمین دکتر گرایی در جمع کارکنان سپاه خاتم لباس سبز پاسداری را حمایت آشکار از اندیشه مهدویت دانست و گفت: سربازی انقلاب اسلامی یعنی تقویت این اندیشه.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۷۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با ماه مبارک رمضان نشست اخلاق کارکنان سپاه ناحیه خاتم با حضور دکتر گرایی از اساتید موسسه حضرت امام خمینی (ره) قم برگزار شد.
وی در ابتدای این مراسم با اشاره به مشاوره‌های صورت گرفته در جامعه امروزی بر لزوم مشاوره در زمینه کم و کاستی‌های جامعه اسلامی و انتخاب شغل بر اساس این کمبود‌ها تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر گرایی در ادامه با بیان اینکه فعالیت‌ها ما چه بخواهیم و چه نخواهیم موجب تقویت و یا تضعیف یک نظام خواهد شد به شکل گیری و راه اندازی انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی رحمه الله علیه اشاره کرد و گفت:: پاساری از انقلاب حمایت آشکار از اندیشه مهدویت است.
وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت‌های صورت گرفته برای تقویت یا تضعیف نظام به دو دسته پنهان و آشکار تقسیم بندی می‌شود افزود: امروز وظیفه ما به عنوان سربازی که به صورت آشکارا از اندیشه مهدویت حمایت می‌کند این است که بدانیم کجای کار در جامعه اسلامی بر زمین مانده است و برای به ثمر رساندن ان تلاش کنیم.
دکتر گرایی در ادامه با برشمردن لازمه‌ها و نشانه‌های ظهور حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خاطر نشان کرد: لازمه حرکت در مسیر مهدویت وجود مبانی مهدوی است و باید برای فراگیری و تقویت این اندیشه‌ها تلاش کرد.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه لباس سبز پاسداری را حمایت اشکار از اندیشه مهدویت دانست و گفت:: سربازی انقلاب اسلامی یعنی تقویت اندیشه مهدویت و ما وظیفه داریم این فرهنگ و اندیشه را توسعه دهیم که بشر برای رسیدن به سعادت نیازمند مرد الهی است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات