مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان اعلام کرد:

۱۳۷ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد گیلان فاقد حامی هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با اشاره به اجرای پویش "من یک حامی هستم" به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین گفت: در حال حاضر ۱۳۷ از ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان فاقد حامی هستند.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۷۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، عباس اهرابی، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۳ هزار و ۶۸۲ یتیم با ۱۵ هزار و ۴۹۳ حامی تحت حمایت این نهاد هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۵۸۶ فرزند محسنین با این مجموعه با ۶ هزار و ۵۴۳ حامی تحت پوشش این مجموعه هستند گفت: در مجموع ۲۲ هزار و ۳۶ حامی اینام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد گیلان را تحت پوشش قرار دادند.

اهرابی ضمن تشریح اصلی‌ترین نیازهای ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان افزود: رفع مشکلات معیشتی، تحصیلی و درمانی از جمله نیازهای ضروری این افراد است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های نیکوکاران از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان از سوی نیکوکاران به ایتام و فرزندان محسنین به‌صورت نقدی و غیر نقدی اهداء شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان ابراز داشت: در حال حاضر ۳ هزار و ۸۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش این مجموعه تنها یک حامی دارند.

اهرابی تعداد ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان را که از بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برند را ۱۵۳ نفر دانست و گفت: لازمه رفع نیازهای این کودکان کمک خیران است.

وی با اشاره به اجرای پویش "من یک حامی هستم" به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۷ از ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان فاقد حامی هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان ضمن اعلام راه‌های موجود جهت دریافت کمک‌های نیکوکاران افزود: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* ویا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ هم آماده پاسخگویی به سؤالات خیران عزیز است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار