خبرهای داغ:
ذهنی که صرفاً به دنبال سیاه نمایی وضعیت زنان ایرانی و راهی برای غربی کردن و گرفتن هویت اوست.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۷۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴


به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،  شهیندخت مولاوردی که در دولت یازدهم سکان داری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری را بر عهده داشت یکی از چهره های شناخته شده فعال در حوزه زنان با رویکرد غربی و فمنیستی است. او آنقدر در دوره مسئولیت خود ضعیف کارکرد که هیچ حرکت مثبتی را در احقاق حقوق به حق زنان و رسیدگی به مطالبات واقعی آنها در کارنامه کاری اش نمی توان دید.
مولاوردی که با متعهد کردن کشور به تعهدهای بین المللی مغایر با شئونات اسلامی، نظرات خلاف واقعیت در حوزه زنان و خانواده و وارد کردن اسناد خطرناکی چون سند ۲۰۳۰ به کشور، در واقع یکی از حاشیه ساز ترین مسئولین در دولت یازدهم بود، هنوز هم بعد از رفتنش از دولت بر روال سابق اما در سایه چون گذشته عمل می کند! در حالیکه هر از گاهی شاهد خروجی فعالیت های او و هم فکرانش در سطح جامعه بوده یا شنونده نظرات عجیب و احمقانه او در حوزه عفاف، حجاب، سن ازدواج... هستیم.
در آخرین نظرپراکنی، مولاوردی در یک مقایسه عجیب بر اساس گزارش سالانه مجمع جهانی اقتصاد که بنابر گفته کارشناسان، نتایج آن بسیار عجیب و غیرمنطقی است! گفته « زنان در کشورهای همسایه مانند عربستان به مراتب شرایطی بهتر از ایران دارند.» البته از مولاوردی با سابقه چندباره در دروغ پراکنی و حرافی بدون سند چون « وجود روستایی در سیستان و بلوچستان که همه مردان آن اعدام شده اند! » گفتن چنین مهملاتی عجیب و دور از ذهن نیست.
مقایسه زنان ایرانی با زنان عربستانی که نه تنها از حق رأی دادن، رانندگی کردن، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از دبستان محروم بودند بلکه حتی از ابتدایی ترین حقوق مانند داشتن شناسنامه یا برخورداری از مالکیت ملک برخوردار نبودند .. و بعد نتیجه گیری اینکه وضعیت این زنان بهتر از وضعیت زنان ایرانی است! فقط از عهده ذهن مولاوردی و هم فکرانش برمی آید.! ذهنی که صرفاً به دنبال سیاه نمایی وضعیت زنان ایرانی از زوایای حقوقی، اشتغال، تحصیل، ورزشی، ازدواج .. است و دنبال راهی برای غربی کردن زن ایرانی و گرفتن هویت چند هزار ساله اوست.
اگر به راستی مولاوردی و همفکرانش و حتی می توان گفت، معاون فعلی زنان و خانواده ریاست جمهوری که با سکوت خود در برابر این دست اظهار نظرات، چراغ سفید را برای حرکت منافقانه فمنیستی در کشور روشن کرده است، دلسوز زنان ایرانی، برطرف کردن مشکلات و احقاق حقوق آنها و رسیدگی به مطالبات شان هستند، پس چرا به جای تمسک به هزار راه غلط رفته غربیان، پیچیدن نسخه های تاریخ مصرف گذشته شان و استناد به آمار غربی که شاخصه های آنها هیچ تناسبی با سبک زندگی ایرانی – اسلامی زنان ایرانی ندارد، داعیه دلسوزی و احقاق حقوق زن تحصیل کرده، بصیر و مجاهد مسلمان ایرانی را دارند.
این چقدر می تواند سخیفانه باشد که در چهل سالگی انقلاب اسلامی با آن همه دستاوردهای بی نظیر در حوزه های مختلف به ویژه حوزه زنان و درست زمانی که گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین می شود، افرادی چون مولاوردی گستاخانه و بدور از هر گونه صلاح دید سیاسی بگوید « اکنون در بحث زنان و برابری در حال در جا زدن هستیم! درحالی‌ که کشورهایی مانند عربستان در برخی از مباحث به دلیل نوآوری و نه مسائل سیاسی در رتبه‌های بالاتری از ما قرار دارند.»
اگر این دست ابراز نظرها را منافقانه نپنداریم و گوینده آن را فردی ناآگاه بدانیم آیا در نتیجه فرقی هم می کند؟ آیا این دست صحبت ها نمی تواند گزک دست افرادی معلوم الحال چون مصی علینژاد و کشورهای حامی او دهد؟ آیا سیاست زده کردن مسائل مربوط به حوزه زنان و خانواده و افتادن در دام «خطای محاسباتی» که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آن تذکراتی داده اند ما را در برنامه ریزی ها و تدوین و اجرای سیاست های درست حوزه زنان دچار اشتباه نمی کند؟
در هر حال اگر به راستی خانم مولاوردی و همفکرانش شناخت کافی از زنان ایران اسلامی و خواسته ها و مطالبات آنها ندارند و بصیرت لازم برای مقایسه درست وضعیت زنان ایرانی و زنان کشورهایی مانند عربستان، سوریه جنگ زده .. ندارند و آنقدر تفکر انقلابی در وجودشان ریشه ندارد که بتوانند رشد زن ایرانی را در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درک کنند و به آن اذعان داشته باشند و آنقدر روحیه جهادی در وجودشان نیست که در برابر جنگ نرم دشمن و بدخواهی های آنها قد علم کنند و از جایگاه زن ایرانی دفاع نمایند .. حداقل سکوت کرده تا در جبهه دشمن هم سنگر افرادی چون مصی علینژاد قرار نگیرند.

طنین یاس

ارسال نظرات