فرمانده سپاه جلفا با اشاره به اینکه اوج هنر مردم ایران در سوم خرداد سال 61 بود که آزادسازی خرمشهر رقم خورد، گفت: وقتی پای امنیت کشور به میان آمد، ملت عاشق ولایت با تمام وجود به میدان آمدند.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۰۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی در اجتماع نمازگزاران مسجد جلفا با تبریک ماه  رمضان و در آستانه فرارسیدن روز سوم خرداد با تأکید بر زنده نگه‌داشتن این روز، بیان کرد: رزمندگان با جانفشانی و ایثار در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند و همه ما قدردان آن ها هستیم و برای حفظ و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی همه باید تلاش کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بود که رزمندگان با ایثار و فداکاری توانستند به آن دست پیدا کنند بنابراین لازم است که همه مسئولان و اقشار مختلف مردم در برنامه های حماسه سوم خرداد در سطح شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

شریفی یادآور شد: بدون شک آنچه باعث پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر شد ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی و تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

عضو شورای تامین شهرستان با اشاره به اين كه امام خميني(ره) در برابر دو قدرت بزرگ شرق و غرب ايستاد و تئوري جديدي از حاكميت و اداره جامعه را مطرح کرد كه مبتني بر انديشه هاي الهي و معنويات بود، بيان داشت: ابرقدرت ها در برافروختن آتش جنگ به دنبال خاموش كردن شعله فروزان انقلاب اسلامي بودند، اما این انقلاب در سايه رهبري حكيمانه و پیامبرگونه امام راحل و مقاومت مردم تثبيت شد و به عنوان الگويي رهايي بخش براي نهضت هاي آزاديبخش جهان درآمد.

فرمانده سپاه جلفا همبستگي ملي ، دفاع جانانه و صادقانه از ولايت و رهبري و عمل به تكليف را از دلايل آزادسازي خرمشهر ياد و خاطر نشان کرد: ملت ایران باید همیشه قدردان خون شهدا باشند و امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی های این عزیزان و ولایتمداری و ولایت پذیری مردم حسینی ایران اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها