خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان از توزیع گوشت گرم همراه با بسته‌های مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در میان بیش از ۸۰خانواده نیازمند و بی بضاعت با مشارکت خیرین و بسیجیان گروه جهادی هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۳۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

محمد حسین عنانات در شب شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و رحلت جانسوز مادر امت حضرت خدیجه (س) بسته های هر کدام نیم کیلو یی به همراه انواع مواد غذایی در شب های ماه رمضان با همت بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل در میان مستندان شهرستان توزیع شدند.

وی افزود : تعدادی بسته های انواع ماهی با همکاری خیرین صیاد و بسیجیان گروه جهادی با شناسایی از خانواده های محروم شهرستان هندیجان در میان آنها توزیع شدند و انشا الله اینگونه کارهای خداپسندانه با جدیت ادامه خواهد داشت.

 

وی بابیان تهیه هزینه دارو به بیماران نیاز مند گفت : با مشارکت جمعی از خیرین و افراد نیکوکار ، مبالغی برای تهیه انواع دارو برای بیماران نیازمند جمع آوری و داروهای مورد نیاز برای آنها تهیه ودر اختیارشان گذاشته شد و همچنان این کمک ها ادامه دارد و خدمت به بیماران بی بضاعت موجب افتخار و رضایتمندی خداوند متعال است.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان عنوان کرد: همه ماها در قبال همدیگر مسئولیت هایی داریم که بایستی بهم کمک کنیم و خداوند متعال ، اولیاء و انبیاء خدا و اهل بیت (ع) و بزرگان دینی ما در امر یاری رسانی به مردم نیازمند و محتاج تاکید و سفارشات فراوانی نموده اند که خدمت به خلق خدا موجب آرامش هر انسانی نیکوکاری می شود.

وی بااشاره به جمع آوری کمک ها به سیل زدگان استان خوزستان بیان کرد : با تلاش گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل محموله هایی برای سیل زدگان خوزستان جمع آوری نفرستاده شدند و در حال حاضر با مشارکت مردم آماده جمع آوری کمک های مردمی بیشتری هستیم و به مناطق سیل زده که اکنون در هوای گرم هستند یاری رسانی کنیم .

 

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل تاکید داشت : در این چند سال در مراسمات و برنامه های متنوع باجمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کمک های خوبی برای نیازمندان با مشارکت خیرین در شهرستان انجام گرفته است.

عنانات تصریح کرد : در ماههای گذشته تعدادی وسایل سرمایشی با کمک مردم خریداری و در قالب رفع محرومیت زدایی با تلاش گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل به مستندان اهداء شد و اکنون با وجود هوای گرم و در آستانه فصل تابستان در حال جمع آوری وسایل برقی سرمایشی هستیم.

وی با اشاره به خدمات رسانی در امر بازسازی منازل افراد بی بضاعت گفت: در شهرستان هندیجان خانواده های محرومی هستند که پس از شناسایی و بررسی منازلی که نیازمند به ساخت و ساز داشتند با مشارکت مردم انجام گرفت و اینگونه خدمات همچنان ادامه دارد.

در پایان گزارش، مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل از همکاری مردم و بسیجیان گروه جهادی در امر کمک رسانی به مردم بی بضاعت تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد : برای کمک رسانی به مردم نیازمند خدمات شایسته ایی در زمینه های ساخت و ساز، تهیه هزینه دارو و بسته های مواد غذایی تدارک دیده شده که در ماه مبارک رمضان توزیع و انجام خواهند گرفت.

 

 
همچنین معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان از تشکیل جلسه حلقه سرگروه های صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی با موضوعات گام دوم انقلاب و برنامه های ابلاغی در ناحیه سپاه هندیجان خبرداد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای یادگیری مباحث علمی ، دینی و اعتقادی در تمام زمینه ها همراه باجلسات متعدد حلقه های صالحین برای بسیجیان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج است.
 
وی افزود : یکی مباحث خواسته شده که بایستی بیشتر روی آن تمرکز و پیگیری و اجرایی شود در مورد گام دوم انقلاب با پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.
 
وی بابیان اجرای برنامه های ابلاغی در جلسه حلقه های صالحین گفت: در جلسه حلقه های صالحین برای سرگروه ها بحث با محوریت برنامه های ابلاغی بود که طبق این برنامه امسال کارهای مربوطه در جلسات منظم  حلقات صالحین برای بسیجیان انجام خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : جلسات حلقات صالحین در زمینه های محفل قرآنی، نشست های اخلاقی و بصیرتی، علمی و ورزشی برای خواران و برداران بسیجی در ماه مبارک رمضان و درطول سال در حوزه ها و پایگاههای مقاومت انجام می گیرند که تاکنون این جلسات تاثیرگذار و مفید بوده است.
 
وی بااشاره به برگزاری محافل قرآنی در حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان هندیجان بیان کرد: با همکاری مسئولان حلقه های صالحین وتلاش سرگروه ها محافل قرآنی در پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان هندیجان و حوزه های خواهران و برداران در حال اجراء هستند که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهند داشت.
 
 
معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان تاکید داشت : جوانان و نوجوانان خوبی در جلسه  حلقات شجره طیبه صالحین هندیجان فعالیت چشم گیری دارند که برنامه های متنوعی با تشکیل این جلسات انجام می گیرد .
 
حجت الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد تصریح کرد : با فرهنگ سازی مناسب می توان بهره برداری از محافل قرآنی و حتی علمی و مذهبی را داشت و با بهترین روش به دیگران منتقل نمود که این امر با همکاری همه انشا الله بهتر از قبل محقق و اجرایی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها