خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان؛
حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : هزینه ی سازش با دشمنان ایران بیشتر از هزینه ی مقامت است.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۵۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در دیدار پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه استان سمنان با فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه هزینه ی سازش با دشمنان ایران بیشتر از هزینه ی مقامت است گفت : آمریکا با کشیدن کشور ایران به پای میز مذاکره در صدد کسب امتیاز برای دولت خودش است.
وی افزود : انسجام ملی، قدرت منطقه ای، قدرت دفاعی و قدرت انرژی چهار عنصر اصلی ترس دشمنان از کشور ایران است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : روحیه ی انقلابی، تفکر بسیجی و عمل جهادی سه مولفه ی کارآمد برای الگو شدن نظام جمهوری اسلامی ایران برای دیگر کشور ها است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه دشمنان در سال جدید سیاستی برای رسیدن به اهدافشان در کشورمان ندارند و سردرگم و شتاب زده عمل می کنند افزود : با روش های متعارف نمی توان کشور را مدیریت کرد و باید در این زمینه روحیه ای انقلابی داشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در خصوص پیشکسوتان گفت : برخی از شما دوستان از موسسین بسیج و آغازگران سپاه در استان بوده اید و حال که این بدنه قوت گرفته است باید بیش از پیش به ریشه دواندن این درخت تنومند کمک نمائید.
وی در پایان با بیان اینکه در ماه رمضا باید از قرآن استقبال کرد تصریح کرد : قلب تمام ماه ها ماه رمضان و قلب ماه رمضان نیز شب قدر است.
سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه گروه های جهادی استان سمنان در استان لرستان خوش درخشیدند گفت : به محض وقوع سیل در استانهای شمالی و لرستان و وقوع بحران در استان سمنان سپاه این استان با بسیج تمامی امکانات خود تلاش کرد تا خدمات خود را به مردم حادثه دیده در استان سمنان و دیگر استانها ارائه نماید.
وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا از حداکثر ظرفیت های استانی در بازسازی مناطق سیل زده بهره مند شویم افزود : پاسداران و روحانیون در مناطق سیل زده نقش مهم و خوبی را ایفا کردند.
سرهنگ دامغانی تصریح کرد : یکی از مشکلات مدیران امروز عدم استفاده از بازنشستگان و پیشکسوتان در عرصه های مدیریتی است.
وی افزود : پیشکسوتان گنجینه های غنی از تجربه هستند که باید خود به صورت پویا و فعال همچون زمان اشتغالشان به مدیران جوان امروز و سیستم های اجرایی کمک کنند.

هزینه ی سازش با دشمنان بیشتر از هزینه ی مقاومت است

هزینه ی سازش با دشمنان بیشتر از هزینه ی مقاومت است

هزینه ی سازش با دشمنان بیشتر از هزینه ی مقاومت است

هزینه ی سازش با دشمنان بیشتر از هزینه ی مقاومت است

هزینه ی سازش با دشمنان بیشتر از هزینه ی مقاومت است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها