نظر به فرا رسیدن یوم الله سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ مراسم پرواز چتربازان سپاه پاسداران را بر فراز برج میلاد تهران برگزار می نماید.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۸۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، نظر به فرا رسیدن یوم الله سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در نظر دارد مراسم پرواز اقتدار 15 نفر از چتربازان تکاور (پرش بِیس جامپ) سپاه پاسداران را صبح روز جمعه سوم خرداد ماه بر فراز برج میلاد به نمایش بگذارد.

دبیر برگزاری این مراسم در مصاحبه تلفنی پیرامون کیفیت برگزاری این نمایش اقتدار گفت: این پرش ها توسط منتخبین و خبره گان نیروی دریایی، نیروی قدس، بسیجیان و تکاوران سپاه تهران بزرگ انجام می شود و این نیروها سومین پرواز خود را بر فراز برج میلاد تجربه می نمایند. 

وی افزود: پرش هايي كه از ارتفاع ثابت و پست انجام مي‌شود به مراتب خطرناك‌تر و سخت‌تر از پرش‌هايي است كه از هواپيما و يا وسيله پرنده صورت مي‌گيرد،  چرا كه پرش از سكوي ثابت با يك چتر انجام مي‌شود در حالي كه در پرش از هواپيما چترباز علاوه بر چتر اصلي از چتر رزرو نيز استفاده مي‌كند.

در ادامه دبیر مراسم اظهار داشت: پرش بِیس جامپ، در واقع یک رشته جدید در حوزه چتر بازی سقوط آزاد است که این نمایش در روز مقرر با عنوان «پرواز اقتدار» توسط تکاوران جان برکف و ولایتمدار سپاه پاسداران و به منظور ایجاد انسجام و ارتقای آمادگی چتربازان و تکاوران و نمایش اقتدار و صلابت نیروهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

گفتنی است سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار سیروس صابری جانشین فرمانده این سپاه، رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، رئیس انجمن ورزش های هوایی و سایر مسئولین و فرماندهان، از میهمانان ویژه این مراسم هستند. 

ارسال نظرات