خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای افتتاح icu بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شاهرود از دکتر ولایتی و طهرانچی دعوت خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۸۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
افتتاح طرح های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با حضور مسئولان کشوریبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ضمن عرض خیر مقدم به هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و آرزوی قبولی طاعات و تشکر از حضور و زحماتی که در دانشگاه کشیده اند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود را دانشگاه قدیمی شهر خواند و آن را همپای دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی برندی برای شهر شاهرود که مردم و مسوولین از قدیم نسبت به آن عرق داشته اند دانست و تاکید کرد: دانشگاه آزاد شاهرود نتیجه زحمات سی، چهل ساله همه مردم و مسوولین شهر و مدیران دانشگاه است و مردم روی این دانشگاه حساس هستند و باید به گونه‌ای عمل کرد که مردم نسبت به آن بی تفاوت نشوند؛ زیرا قطعا پشتوانه عظیم مردمی باعث رشد آن شده است و اکنون هم اگر این حمایت نباشد آسیب خواهید دید و باید تلاش کنید تا در مشکلات مردم و موثرین و مسؤولین در کنار شما باشند.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تشکر از مسؤولین جدید دانشگاه آزاد اسلامی به جهت ارتباط و تعاملی که با دفتر نماینده پیدا کرده اند اظهار کرد: این تعامل به نظر من باید به تمام سازمان‌ها و صنایع هم توسعه پیدا کند تا صنعت هم بتواند از بدنه پژوهشی دانشگاه منتفع شود.
وی افزود: لازم است به هر طریق ارتباط دانشگاه با مردم و بقیه نهاد‌ها و سازمان‌ها افزایش پیدا کند؛ این می‌تواند با حضور پررنگ‌تر در جمع مسؤولین و مؤثرین شهرستان ممکن شود و ما هم آن‌ها را به مسیر همکاری بیشتر با شما سوق خواهیم داد و باید مطالبات دو طرفه سازمان‌ها و دانشگاه آزاد شاهرود در شهر ما افزایش یابد و به تدریج همکاری‌ها توسعه پیدا کند.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: جهت اخذ مجوز رشته‌های جدید کارشناسی اتاق عمل و کارشناسی ارشد پرستاری این آمادگی را داریم که از مسؤولین مربوطه درخواست به حق دانشگاه را ارائه و پیگیری کنیم.
حسینی شاهرودی تصریح کرد: در راستای افتتاح ICU جدید بیمارستان خاتم الانبیا (ص) از آقای دکتر ولایتی و آقای دکتر طهرانچی دعوت خواهیم کرد که حضور یابند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و تعامل و پیگیری بیشتر مدیران دانشگاه بسیاری از مطالبات دانشگاه که به حق است طبق یک برنامه زمان بندی شده پیگیری و برآورده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها