خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه شورای زکات استان گفت: اهمیت فریضه الهی زکات برای عموم مردم روشن است و مردم به مسایل دینی خود اهمیت می دهند.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۹۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به رشد 70 درصدی زکات استان در سال 97 افزود: این رشد نشان از مشارکت مردمی و هماهنگی و هم افزایی دستگاه های مختلف اجرایی و کمیته امداد است.

رئیس شورای زکات استان به در پیش بودن عید فطر و جمع آوری زکات فطره اشاره و اظهارداشت: باید با هماهنگی ائمه جمعه شهرستان ها و فرمانداران، جمع آوری زکات را مدیریت کرد.

وی ضمن تمجید از فعالیت های شوراهای زکات در شهرستان ها، بیان داشت: فعالیت این شوراها در سطح خوبی است و باید بیش از پیش تقویت شود.

حجت الاسلام آل هاشم بر نقش موثر صدا و سیما و رسانه در ترویج فرهنگ زکات تاکید و بیان کرد: از این ظرفیت باید در جهت تبلیغات و فرهنگ سازی فریضه الهی زکات در سطح جامعه استفاده شود.

مدیر کل کمیته امداد استان نیز در این جلسه با اشاره به رشد 70 درصدی پرداخت زکات در استان در سال 97 گفت: این موفقیت با راهبری نماینده ولی فقیه در استان و هم افزایی دستگاه های اجرایی استان حاصل شده است.

محمد کلامی ضمن قدردانی از همراهی دستگاه های اجرایی استان با کمیته امداد در امر زکات، گفت: باید تلاش شود تا این هم افزایی ها بیش از پیش به حوزه های دیگر مشارکتی نیز سرایت کرده و آثار و برکات ان در جامعه دیده شود.

ارسال نظرات