رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی جهت ساکنین شهرستان فردیس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۴۲۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر علی جمال محمدی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز اظهار داشت : با حضور پزشکان و دندانپزشکان، خدمات پزشکی و دندانپزشکی و آموزش های لازم درخصوص بیماری های دیابت و بیماری های دهان و دندان و ویزیت و معالجه رایگان پزشکی و دندانپزشکی توسط پزشکان و دندانپزشکان حاضر در برنامه به مردم شریف شهرستان فردیس ارائه شد.

ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی جهت ساکنین شهرستان فردیس

وی گفت : با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز توانستیم نزدیک به ۱۷۹ نفر از مردم شهرستان فردیس را به صورت رایگان ویزیت و معالجه کنیم.

دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه پزشکان و دندانپزشکان به انجام ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم درخصوص بیماری های دیابت و فشارخون و بیماری های دهان و دندان به این عزیزان داده شد.

وی ادامه داد : در این برنامه آموزش های لازم درخصوص بیماری های دیابت و فشارخون و بیماری های دهان و دندان به مراجعه کنندگان داده شد.

وی تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

دکتر علی جمال محمدی در پایان خاطر نشان کرد : از دانشگاه علوم پزشکی البرز، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می کنیم.

ارسال نظرات