فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی سند راهبردی انتظار از بسیجیان فعال را به فرماندهان و پایگاه های بسیج ادارات استان ابلاغ کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۴۳۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی در پی دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از بسیجیان ؛ سند راهبردی انتظار از بسیجیان فعال را به فرماندهان و پایگاه های بسیج ادارات استان ابلاغ کرد.

2244093_277.jpg (1280×720)

در این سند آمده است: آن دسته از بسیجیان عادی که واوطلب هستند و واجد شرایط لازم بوده و پس از گذراندن دوره های آموزشی سازماندهی شده و ضمن شرکت در برنامه های حفظ انسجام در انجام مأموریت های محوله با سپاه همکاری می کنند.

2244094_739.jpg (1280×720)

در مأموریت های محوله این سند ذکر شده است: در این تعریف،شامل عرصه های نقش آفرین حوزه های مختلف می باشند که بسیجی فعال می بایستی حدأقل در یکی از آنها به صورت داوطلبانه،منظم،مستمر،سازمان یافته و اثر بخش فعالیت نمایند.

2244095_302.jpg (1280×720)

سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان در همین خصوص به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: ساختار سازمان بسیج در ادارات استان مرکزی باید معطوف به اهداف تنظیم شود و ما باید ببینیم رسالت و جایگاه بسیج در پیشبرد انقلاب اسلامی کجا قرار دارد و در آنجا نقش آفرینی کنیم.

وی تصریح کرد: در این سند راهبردی انتظار از بسیجیان تکلیف همه باید روشن شود و این سند نقشه راه را برای حرکت در فرآیند انقلاب اسلامی به خصوص نقش ادارات در این پیشبرد اهداف نیز ترسیم می‌کند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات