معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به نیاز مددجویان کمیته امداد استان یزد به ۲ هزار و ۵۱۴ قلم کالای اساسی و لوازم ضروری زندگی گفت:این کالاها شامل ۲۲۱ کولر، ۱۸۳ پنکه، ۱۳۸ آبگرمکن، ۳۰۰ یخچال، ۱۲۹ تلویزیون، ۴۴۱ ماشین لباسشویی، ۲۷۲ اجاق‌گاز و ۳۸۹ تخته فرش است.
کد خبر: ۹۱۳۹۴۴۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدحسن جمال پور با اشاره به نیاز مددجویان کمیته امداد استان یزد به ۲ هزار و ۵۱۴ قلم کالای اساسی و لوازم ضروری زندگی اظهار داشت: این کالاها شامل ۲۲۱ کولر، ۱۸۳ پنکه، ۱۳۸ آبگرمکن، ۳۰۰ یخچال، ۱۲۹ تلویزیون، ۴۴۱ ماشین لباسشویی، ۲۷۲ اجاق‌گاز و ۳۸۹ تخته فرش است.
وی افزود: نیکوکاران یزدی می‌توانند برای تأمین کالاهای اساسی نیازمندان و مایحتاج ضروری محرومان با کمیته امداد در ارتباط باشند و با مشارکت در طرح‌های خداپسندانه این نهاد، سهمی در رفع نیاز مددجویان آبرومند تحت حمایت این نهاد داشته باشند.
جمال پور ادامه داد: شیوه‌های مختلفی برای کمک به نیازمندان شامل مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، تماس با شماره چهاررقمی ۱۸۱۱، تلفن رایگان ۰۹۶۸۸۷ و شماره‌گیری کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷ *در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه زمینه بازدید خیران و مسئولان از منازل نیازمندان نیز فراهم است، افزود: همان‌گونه که انجام عبادات در ماه مبارک رمضان از فضیلت بالایی برخوردار است، رسیدگی به هم‌نوعان و رفع مشکلات و نیازهای آنان نیز فضیلت و ارزش ویژه‌ای دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات