مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال گذشته برای 334 نفر اشتغالزایی ایجاد شد، خاطرنشان کرد: 260 مهد کودک روستایی و 80 مهدکودک شهری در این استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۱۳۹۵۱۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
آیت‌الله افشار در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: اینکه برخی کارکنان بهزیستی برای ارائه خدمات معمول به جامعه معمولان موضوع را به برخی نامزد‌های احتمالی و نمایندگان مجلس با هدف کسب رای در دوم اسفندماه امسال برای نامزد مورد نظر سوق دهند، پذیرفتنی نیست و با این کارمند برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کار کردن در سازمان بهزیستی به نسبت سایر دستگاه‌ها متفاوت است، عنوان کرد: این سازمان جای گروه بندی و جناح بازی نیست و هرگونه تحرک انتخاباتی توسط کارکنان با استفاده از امکانات، خدمات و تجهیزات بهزیستی ظلم به معلولان است.

افشار با تاکید بر اینکه در صورت سوء استفاده کارکنان بهزیستی به طور قاطع با فرد متخلف برخورد می‌کنیم، ابراز کرد: خدمت به جامعه معلولان نعمتی بوده که خدمات به برخی بندگان خود ارزانی کرده است.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ۱۸ هزار خانوار با جمعیتی افزون بر ۳۵ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۴۹ نفر معلول و بیش از ۱۶ هزار نفر خانواده‌های بی سرپرست و ... است.

افشار با بیان اینکه دیگر هیچ معلول پشت نوبتی نداریم، بیان کرد: ۹ هزار خانوار تحت پوشش و حمایت سازمان بهزیستی در استان بودند که در مدت یکسال این تعداد به ۱۸ هزار خانوار رسید.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته برای ۳۳۴ نفر اشتغالزایی ایجاد شد، خاطرنشان کرد: ۲۶۰ مهد کودک روستایی و ۸۰ مهدکودک شهری در این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات