خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از جز خوانی تاکید کرد: ملاک دوستی و روابط صمیمانه مسلمانان باید ایمان باشد و مسئولان باید دست نشانده‌ها و عناصر خائن را شناسایی کرده و در مقام ترد و حذف آن ها گام بردارند.
کد خبر: ۹۱۳۹۵۲۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم تاکید کرد:  مسئولان کشور نباید به هر گزارشی اعتماد کنند چراکه تحریف واقعیت‌ها و گزارش‌های جعلی برای سران کشور، کار منافقان است.

وی اظهار داشت: افراد نفوذی گاهی با بزرگ نمایی و گاهی با کوچک نمایی مسائل را وارونه نشان می‌دهند بنابراین مسئولان باید دست نشانده‌ها و عناصر خائن را شناسایی و حذف کنند.

وی با اشاره به دشواری پاکسازی افراد نفوذی تصریح کرد: این افراد درون جامعه بوده و از اسرار مسلمانان آگاه هستند و چون در لباس دوست هستند، شناخت آنها مشکل است و چون ناشناخته وارد می‌شوند مبارزه با آنان سخت‌تر است و چون پیوندهای نسبی و سببی با مسلمانان دارند برخورد با آنان پیچیده‌تر بوده و ضربه آنان غافلگیرانه خواهد بود.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه مسلمانان باید باور کنند تمام عزت برای خداست، گفت: امام صادق (ع) می‌فرماید خداوند امور مسلمانان را به خودشان واگذار کرده است اما اجازه ذلیل کردن خود را به آنان نداده است، ایشان همچنین می‌فرماید: مؤمن اگر در کاری که توان انجامش را ندارد و از انجام آن کار معذور است وارد شود، خودش را ذلیل می‌کند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: معنای عزت داشتن ثروت و قدرت نیست بلکه صلابت و نفوذ ناپذیری است، مؤمنین حاضر نیستند با هیچ گونه تهدید و تطمیعی از منطق و راه خود دست بردارند یا نسبت به دشمن کوتاه آمده و سازش و عقب نشینی کنند.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: مردم ما با مردم سالاری و ترویج فرهنگ ما می‌توانیم و اتکا به توانمندی داخلی برای ایران اسلامی و کشور عزیزمان ایران، افتخار و عزت آفریدند.

وی در پایان اذعان داشت: باید قدر این عزت را بدانیم عزتی که ایران اسلامی به برکت امام عظیم الشأن و تلاش ملت ایران، امروز به دست آمده است، امروز مقام معظم رهبری نیز پاسدار این عزت است و مردم باید قدر این عزت را بدانند تا انقلاب اسلامی ایران به نتیجه نهایی خود برسد.

ارسال نظرات