مدیر شعب استان در دیدار با مدیر کل آموزش وپرورش استان

تامین مسکن اقشار مختلف جامعه، رسالت اصلی بانک مسکن است

به منظور افزایش تعامل و همکاری فی مابین بانک مسکن و اداره کل آموزش و پرورش مدیر کل آموزش و پرورش با مدیر شعب استان دیدار و گفتگو کرد .
کد خبر: ۹۱۳۹۵۴۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش در این دیدار با بیان این مطلب که در استان 47 هزار معلم مشغول به کار هستند، اظهار داشت: تا سال 1400قریب به 13هزار نفر از معلمان استان بازنشسته می شوند و نیروی جوان جایگزین خواهند شد که این نیروها نیاز به مسکن دارند .

مدیر کل آموزش وپرورش افزود: بانک مسکن به عنوان متولی مسکن در کشور می تواند نقش مهمی در خانه دار شدن اقشار فرهنگی استان ایفا کند .

وی گفت: آموزش وپرورش استان آمادگی همکاری و تعامل بیشتر و استفاده از خدمات و محصولات بانک مسکن را دارد.

حسین حاجی پور مدیر شعب استان نیز در دیدار با مدیر کل آموزش وپرورش از بخش مسکن به عنوان یکی از مهمترین بخش های اقتصادی کشور نام برد که نقش بسزایی در رونق تولید و اشتغال دارد .

وی افزود: رونق بخش مسکن به بهبود شرایط اقتصادی و اشتغالزایی در کشور کمک شایانی می کند .

مدیر شعب استان گفت: بانک مسکن در راستای رسالت خانه دار کردن اقشار کم درآمد و متوسط جامعه سیاست ها و دستورالعمل های روشن و شفافی دارد .

حاجی پور واگذاری واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به فرهنگیان را از جمله پیشنهاداتی مطرح کرد که علاوه بر تعیین تکلیف واحدهای فاقد متقاضی مشکل مسکن فرهنگیان را نیز مرتفع می سازد .

وی استفاده از تسهیلات باز آفرینی شهری در بافت فرسوده را از راهکارهای دیگری عنوان کرد که به خانه دار شدن قشر فرهنگی استان کمک خواهد کرد .

شایان ذکر است در ادامه خدمات و محصولات مختلف بانک تشریح شد .

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار