سرپرست فرمانداری اردکان گفت: ۱۳ زندانی مالی در اردکان با ۴۸ میلیارد ریال بدهی چشم‌انتظار کمک خیرین در جشن گل‌ریزان هستند.
کد خبر: ۹۱۳۹۵۸۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، علیرضا جدیدی در نشست هماهنگی برگزاری جشن گل‌ریزان در اردکان گفت: دستگیری از نیازمندان، سیره و روش اهل‌بیت است و در ماه رمضان در کنار عبادت‌های فردی اگر بتوانیم کار‌های خیر و عام‌المنفعه را انجام دهیم ثواب بیشتری خواهیم داشت.
وی بابیان اینکه مردم می‌توانند با کمک‌های خود مانع از فروپاشی کانون گرم خانواده این افراد شوند و اجازه ندهند طلاق رخ دهد، اظهار داشت: سال گذشته و با کمک خیرین دو زندانی جرائم غیر عمد با تأمین یک میلیارد ریال آزاد شدند.
سرپرست فرمانداری اردکان گفت: در حال حاضر ۱۳ زندانی مالی با ۴۸ میلیارد ریال بدهی برای آزادی نیاز به کمک دارند که در صورت کمک‌های مردمی و خیری، این افراد از زندان آزاد می‌شوند و به آغوش گرم خانواده خود بازمی‌گردند.
وی در پایان اظهار داشت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جشن گل‌ریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور مردم نوع‌دوست و خیرین در پارک بزرگ آزادی اردکان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات