فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: باور به عفت و حجاب دینی باید از درون خانواده به نسل آینده آموزش داده شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۶۳۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای ترویج معارف و بالا بردن سطح معلومات دینی دانش آموزان، کارگاه بصیرت افزایی دینی در دبیرستان حجاب باباحیدر از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه حجاب باباحیدر، گفت: دین اسلام دین برتر است و کامل‌ترین برنامه‌ها را برای دنیا و آخرت بشریت ارائه داده است، لذا انسان مسلمان که تسلیم دستورات الهی هست باید در راستای کسب معارف دینی و تقویت اعتقادات مذهبی همچنین بالا بردن سطح معلومات شرعی مورد نیازش تلاش کند.

حجت الاسلام مسلم رضایی افزود: خانواده مهمترین رکن ترویج فرهنگ و حجاب در جامعه است و باور به عفت و حجاب دینی باید از درون خانواده به نسل آینده آموزش داده شود؛ لذا باید بیشترین توجه ها را به خانواده ها داشت.

وی ادامه داد: دومین عامل موثر در بهبود فرهنگ اسلامی دینی در بین بانوان آموزش صحیح و بیان درست حجاب و اهداف حجاب برای زن و جامعه است. اگر یک زن هدف حجاب را به درستی متوجه شود و بفهمد که هدف از حجاب، محافظت از این زن است دیگر هیچگاه بدحجابی را انتخاب نمی کند؛ لذا مقام معظم رهبری در این خصوص می فرمایند به جای جار و جنجال هدف حجاب را تبیین نمایید.

حجت الاسلام رضایی گفت: گناه یعنی مخالفت کردن با راه و روش درستی که خدا برای سعادت دو دنیا به ما معرفی کرده است و نتیجه گناه، رفتن به بیراهه و مشکلات و سختی های فراوان دنیایی و آخرتی است و بعد از آن پشیمانی سودی نخواهد داشت.

وی  افزود: متأسفانه امروزه برخی گناهان در جامعه امروز ما در حال عادی شدن است که این خود بزرگترین آفت جامعه اسلامی است؛ لذا همه ما به عنوان یک مسلمان شیعه وظیفه داریم تا با امر به معروف و نهی از منکر با این روند مقابله کنیم.

 

ارسال نظرات